Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ju funderat på vad som hänt med utredningen av mammas demens/altazaimers
Tydligen ligger utredningen i stå för att mamma inte åkt i väg och gjort de röntgenundersökningar hon fått remisser på?
MEN HUR DUMMA I HUVUDET ÄR DOM???????
Kan väl för 17 inte ge såna instruktioner till en person som man misstänker har altzaimers :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Inte konstigt alls, säger jag som har en dement mamma, dock inte med Alzheimer. Hon har aldrig fått någon formell demensdiagnos - för hon ringde själv och avbokade magnetkameraundersökningen som var ett led i utredningen. Hon tyckte inte att den behövdes. :banghead:

Har ju funderat på vad som hänt med utredningen av mammas demens/altazaimers
Tydligen ligger utredningen i stå för att mamma inte åkt i väg och gjort de röntgenundersökningar hon fått remisser på?
MEN HUR DUMMA I HUVUDET ÄR DOM???????
Kan väl för 17 inte ge såna instruktioner till en person som man misstänker har altzaimers :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Herregud!!!

Ungefär lika smart som i den pyttelilla finska landsortskommun där skolbussarna vid terminsstart brukade blir helt oorganiserade.

Kommunalpampen förhörde sig personligen för med bussfirman så att det verkligen skulle bli ordning detta år.

På eftermiddagen började oroliga och upprörda föräldrar att ringa. Barnen var borttappade eller vilse. Bussfirman kontaktades och de var VÄLDIGT förvånade. Bussarna var ju uppmärkta med tydliga skyltar. Till förstaklassarna som bara i undantagsfall kunde läsa.....

Jag sitter och lyssnar pa min Malle, Tater Tot, som verkligen vill ha min uppmarksamhet nu. Han springer fram och tillbaka, sticker ut nasan genom det oppna fonstret dar jag sitter och borjar nastan skalla. Da tittar han pa mig, drar in nasan och travar in till Maken i rummet bredvid ... ett litet gnall kommer innan han vader och travar tillbaka till mig, sticker ut nasan ... etc.:p

Han far allt vanta nagon timma innan vi ska ut och jobba i dag.:)

Fick en just en förrymd, kåt tvåårsmärr som sällskap idag igen när jag tog in en av mina hingstar. Inte min märr och inte jag som har ansvar för det staketet vill jag tillägga. Tror hon varit ute en bra stund. Gissa varför jag har rejäla staket med bra el :cautious:
Min hingst är inte minsta intresserad av henne hur mycket hon är försöker, men är glad att hon åker härifrån om ett par dagar.

Jag är fan lite upprörd! Jag blev typ antastad (?) på jobbet idag.
Jag berättade det för killarna på jobbet och de ville ge mig ett tjänstevapen!:D Skämt åsido.. Men alltså sån himla obehaglig situation!

19756455_10154971973522762_668608197817764281_n.jpg

Nästan klar med min DC-3 känns inte så roligt. för jag försökte få den så mycket bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 516
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 216
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka