Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha det här gick fort, det såg visst bra ut och vi ska avvakta ytterligare fyra veckor. Han tog en odling för säkerhets skull och ny tid 31 juli eftersom sjukskrivningen går ut då. Förklara för mig varför de inte skrev ut en längre sjukskrivning från början den som kan.:meh:

Har målat lite, nu sippar jag te och sen ska jag åka in och köpa en liten roller, en pyttepensel och lite diverse inför ällinghämtet sen idag :D ( @niphredil ) Efter det blir det nog att bygga en lite större tillfällig ällinginhägnad, för nätet jag ska ha finns inte hemma på lokala granngården så det är beställt och är troligen hämtbart i början av veckan, så inte heller idag ligger jag på soffan och smaskar praliner ;)

Och jag ar vaken 01:25 och kan inte sova. :banghead: I morgon har jag en lydnads klass ... och maste ta Princess Diva till Vetten. Antingen loper hon sedan borjan pa juni (droppar blod) eller sa har hon borjat om, eller sa ar nagot inte som det ska.:cautious:

Sitter på jobbet och klurar på hur jag ska lägga upp personalschemat i höst. Kändes nödvändigt med en bukepaus så hjärnan får svalna lite.

Har sorterat hälften av sängarna. Det är ett gäng kvar... Genomsvettig redan nu och egentligen hinner jag ju inte hem och fräscha upp mig sen innan jag ska träffa släkten :meh:

Allt har hänt. Bilen strular gånger två. Katten jag passade misstänks ha en virussjukdom. Vårdnadstvist. Mormor är krasslig. Varmvattenberedaren gick sönder.

Sen småsaker som att tvätten igår blev missfärgad, för första gången i mitt liv.
Men fy vilken vecka du har haft.

Tog en snabbistitt i Gränna. Har inte varit där sen jag var liten men det är fortfarande fascinerande hur de gör! Treåringen var väl inte riktigt lika imponerad ;) I skrivande stund lämnar vi Småland och äntrar Östergötland :)

Växlar mellan digital prenumeration på DN resp SvD.
Idag fanns en artikel på den tidning jag just nu INTE har.

Ingress:
Svär du som en borstbindare, är du konstant kåt, dricker du mycket och trivs bäst ensam? Då finns en stor risk att du tillhör de intelligentas skara.

Den artikeln hade jag velat läsa :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 518
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 217
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka