Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom överlever miig med och förökar sig utan dess like dom började som två och nu är dom mångaDe håller på att ta över världen!![]()
![]()
För har de inte dött hos mig klarar de allt![]()
Dom överlever miig med och förökar sig utan dess like dom började som två och nu är dom många![]()
![]()
Har lyckats övertyga karln att lägga till mig på Facebook med motiveringen att min mobil håller på att avlida totalt (och jag har inte riktigt råd med en ny), det visar sig att mina internet stalking metoder var korrekta.
Skicka några till mig. Är oxå växt-dödare...De håller på att ta över världen!![]()
![]()
För har de inte dött hos mig klarar de allt![]()
De gillar jag. Så posta några till Uppsala@MJLee jag har svärmorstunga om du vill ha! Rätt så höga med. Räddade från skolan jag städar på.
Man kan inte kasta levande blommor![]()
Jag försöker välja vilka glasögonbågar jag ska ha. Det är helt sjukt svårt. Den ena bågen är någon millimeter för stor på bredden och den andra är lite för fyrkantig. Av alla dem som har haft en åsikt (utom en) så har deras val fallit på den lite större bågen med mjukare form. Men då är det en bild snett framifrån som jag visat. Den som valde den mindre bågen gjorde det då denne såg en bild framifrån.
Jag gillade själv båge 1 bäst från början, ändrade mig till båge 2 och nu vet jag inte.![]()
Generellt gillar jag större bågar och tycker själv det är bekvämast. Ska jag ändå ha glasögon ska de synas, som en snygg möbel. Det sämsta glasögonköp jag gjort var diskreta bågar i titan, det bästa ett par lila i Dame Edna-stil.
Jag tycker också att de gärna får synas. Mina nuvarande är röda. Men jag vill samtidigt inte att de ska ta över ansiktet helt så det är ett par glasögon som går omkring med lilla mig.Generellt gillar jag större bågar och tycker själv det är bekvämast. Ska jag ändå ha glasögon ska de synas, som en snygg möbel. Det sämsta glasögonköp jag gjort var diskreta bågar i titan, det bästa ett par lila i Dame Edna-stil.