Duktig ponny, dum rygg krya på dig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktig ponny, dum rygg krya på dig![]()
Nu har jag, mamma och syster varit på kyrkogården och valt ut plats där Rune ska få sin sista vila. Det blev ett stenröse där det även finns plats för mamma så småningom. Jisses så jobbigt det var
Jag har världens bästa medryttare/grannar. När jag kom hem hade de skurat badkaret och börjat fylla plus tittat till både lösdrift och hästar
Min kompis Sandra skulle ha kommit idag och stannat över helgen men hennes bil har krånglat så det blir inget tyvärr. Så nu ska jag äta tacos själv här hemma. Tur det är gott iaf!
TackFörnuftsmässigt vet jag att det är så men känslor följer ju inte alltid förnuftet. Personalen med chef är underbara och har verkligen aldrig fått mig att ha dåligt samvete, det kommer som sagt från mig själv.
Vad andra säger är en annan femmaGenomgående för dem är att de inte har någon dement släkting
![]()
Sitter och funderar på var alla snygga 35 åringar jag alltid dreglar över har tagit vägenPlötsligt finns bara antingen dom som är 5-10 år yngre eller 15-20 år äldre på dejtingsidan
Känns lika fel båda två. Funderar på om jag blivit gammal utan att veta om det? Nog för att jag ser en aningen sliten ut på morgonen innan jag fått i mig kaffet men sen tycker jag nog att jag duger....
Sen klurar jag på om jag vågar ta ett glas vin i kväll i stället fastän jag vet att det nog är smartare att ta smärtstillande och försöka bli av med sista huvudvärken men nu har jag varit sugen på vin i över en vecka!
Och så har jag lagt intresseanmälningar på två boenden. Får svar i nästa vecka. Det ena ligger i närheten av jobbet, bra läge, bra hyra och inflytt redan i mitten på nästa månad. Kan inte låta bli att hoppas jag får den![]()
Alltså jag är 32, och vill väl träffa nån typ mellan 30-39 men det verkar ganska körtVin = kör hårt!
angående män, de försvinner i verkliga livet också i den åldern. Inte bara på nätet![]()
Alltså jag är 32, och vill väl träffa nån typ mellan 30-39 men det verkar ganska kört
Jag är inte särskilt kräsen om man funkar bra ihop men några krav har jag allt![]()
Jag är 32 jag med. Det är på många sätt en bättre ålder än att vara runt 20 att vara singel i, men hårdare i andra.
Jag erkänner glatt att jag inte har någon aning om åldern på den nya förmågan, och tills igår inte hade någon aning om namnet (jag körde lite stenhård internet stalking trots att jag inte hade någon aning om namnJag hoppas att jag hittade rätt person).
Jag tror jag lägger ner allt vad kärlek heter för i kväll efter kommentaren "hanterar du äldre män lika bra som du hanterar hästar?"
![]()
![]()
![]()