kolblakkur
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är någon variant av fittonia/åderblad.Har en växt som jag är glad för men som aldrig riktigt återhämtat sig efter att jag missat att vattna den en gång, så jag vill köpa en ny. Men vad är det för växt?
Åderblad White?Har en växt som jag är glad för men som aldrig riktigt återhämtat sig efter att jag missat att vattna den en gång, så jag vill köpa en ny. Men vad är det för växt?
Du kan inte rota en stickling?Har en växt som jag är glad för men som aldrig riktigt återhämtat sig efter att jag missat att vattna den en gång, så jag vill köpa en ny. Men vad är det för växt?
Jag har försökt men de tog aldrig sig. Kanske borde testa igen…Du kan inte rota en stickling?
(ta en stickling, ställ i ett glas med vatten. Plantera när den/de fått rötter?)
Jag har ingen aning om den där växteen. Har den knölar eller lökar under jord?Jag har försökt men de tog aldrig sig. Kanske borde testa igen…
De är jättelätta att rota direkt i jord. Väldigt poppis som plantor i terrarium.Jag har försökt men de tog aldrig sig. Kanske borde testa igen…