vad heter färgen?

cili

Trådstartare
katten har ju fått sin tatuering och jag ska skicka in pappret till SKK. men först behöver jag ju veta vad färgen och hennes tecken heter

boll002.jpg

båda bakbenen är vita upp till hasen, framtassarna är det lite vitt på varje och så är det ett stort vitt fält på halsens undersida

Sv: vad heter färgen?

Svartsilvertigré och vit alt svartsilverspotted och vit. Måste se sidan för att avgöra mönstret.

jupp, tigré på den missen! Väldigt fin f.ö:love:

/Jen med en svartsilverspotted som spottarna växt bort på:rofl:

vuxit bort? :eek:
*hoppas att ränderna stannar på min kisse*

tackar å missens vägnar för berömmet :D

vuxit bort? :eek:
*hoppas att ränderna stannar på min kisse*
Hehe, jag har en halvdåligt pälsad devon så han har bara kvar lite svart på svansen och benen annars är han rätt jämngrå;) Var dock galet prickig som bebbe.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 767
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 728
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar