Vad har ni ovanför soffan?

Jag har en lång lack-hylla som är lika lång som soffan. Under den hänger ett gäng krokar. Ovanpå hyllan står lite böcker, några pryndassaker och lite värmeljushållare och en stor lykta. Någon blomma står där ibland också. Det blev riktigt mysigt.

Jag har fått upp en tavla bakom Tv:n ^_^, var så hemskt tomt där innan så är väldigt nöjd nu :).
20170926-215448.jpg
[/URL][/IMG]

Den är lite cool och pampig men vetskapen att förra ägarna valt den gör att den måste bort. De var så otrevliga mot oss och måste ha varit riktiga lortgrisar med tanke på hur äckligt ostädat huset var :yuck: Alla spår efter dem ska bort!

Då förstår jag att den måste bort. Trist att de var så otrevliga.

Vårt hus var också väldigt ostädat. Inte på ytan, men inga avlopp var rengjorda och bakom all maskinell utrustning och lösa garderober låg det drivor av smuts. Vi ville inte klaga eftersom tanten vi köpte av var väldigt gullig och mån om att allt skulle bli bra. Hade vi vetat att hon anlitat städfirma så hade vi sagt till, men vi tror att hon städade själv med hjälp av en systerdotter. Hon hade bog tyckt att det hade varit väldigt pinsamt och jobbigt om vi hade klagat på städningen.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 062
Senast: SaraXX
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Nota
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 141
Senast: Mirre
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka