Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har målat om hemma och köpt ny soffa men kan inte bestämma mig för vad jag ska ha ovanför - det ser så tomt ut just nu! Hur ser det ut hemma hos er? Tavlor, spegel?
Just nu har jag ett fönster ovanför den ena soffan och den andra soffan står mitt i rummet. Men tidigare har jag haft tyg bakom soffan. Jag har köpt en stor bit (t ex 3x2 m) av ett tyg som jag tycker om och hängt upp på en rullstav. Exempel (som inte är mina):Jag har målat om hemma och köpt ny soffa men kan inte bestämma mig för vad jag ska ha ovanför - det ser så tomt ut just nu! Hur ser det ut hemma hos er? Tavlor, spegel?
Vi köpte en fototapet av ett zebrahuvud och tapeterade på en skiva,satte lister runt och hängde upp ovanför soffan. Väggen bakom soffan är röd så svart/vitt passar bra inJag har målat om hemma och köpt ny soffa men kan inte bestämma mig för vad jag ska ha ovanför - det ser så tomt ut just nu! Hur ser det ut hemma hos er? Tavlor, spegel?
Jag får revidera mitt svar lite, det var inte en utan tre hästtavlor ovanför den ena soffa när jag tittade efter, en större och två lite mindre och i den andra soffan ligger(!) en häst, dvs. skinnet efter denVi har två soffor, över den ena hänger en hästtavla, en teckning på ett hästhuvud och över den andra inget men tidigare hängde där ett släktporträtt.
Fönster