Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vi kommer flytta till nytt stall så ser jag väldigt mycket fram emot att inreda sadelkammare/fikarum (ett och samma rum ) så att det blir ett sådär mysigt tillhåll där man kan få det riktigt hemtrevligt vad har ni i era fikarum i stallet? Vad är ni extra nöjda med?
Ja det är min erfarenhet också.I ett stall var det riktigt eländigt full med katt-och hundskit och möss....Jag har aldrig förstått vitsen med fikarum i stall :/, har aldrig kännt för att sitta och äta i stallet eller ens byta om från stallkläder.
Speciellt då alla stall jag sett som har haft ngn form av fikarum har varit långt ifrån rena eller ens så hygieniska att jag vågat låna en tekopp.
Kylskåp och sopsortering är det enda som jag ser ngn nytta med för mig. Trevligt med kall Vattenflaska och kunna ha mediciner kallt, och slippa att det bara är en överfull sopsäck med allt från böss och rutten mat till plast och metall skrot.
Men var har ni stått i för stall
Här städas sadelkammare, fikarum och toa regelbundet. Sommartid ca två gånger i veckan och vintertid varannan dag.
Jag har aldrig förstått vitsen med fikarum i stall :/, har aldrig kännt för att sitta och äta i stallet eller ens byta om från stallkläder.
Speciellt då alla stall jag sett som har haft ngn form av fikarum har varit långt ifrån rena eller ens så hygieniska att jag vågat låna en tekopp.
Privata stall där ägarna hellre går in i huset för fika än sitter ute i sadelkammaren och varken inaccorderade eller stallpersonal har lust att städa ngt som ingen ändå använder.Men var har ni stått i för stall
Här städas sadelkammare, fikarum och toa regelbundet. Sommartid ca två gånger i veckan och vintertid varannan dag.
Då vi kommer flytta till nytt stall så ser jag väldigt mycket fram emot att inreda sadelkammare/fikarum (ett och samma rum ) så att det blir ett sådär mysigt tillhåll där man kan få det riktigt hemtrevligt vad har ni i era fikarum i stallet? Vad är ni extra nöjda med?
Värme, på riktigt! Jag tycker att de fikarum som varit i stall som inte har bjudit in till att man använt dem har varit kalla och råa och inte ombonade alls.Då vi kommer flytta till nytt stall så ser jag väldigt mycket fram emot att inreda sadelkammare/fikarum (ett och samma rum ) så att det blir ett sådär mysigt tillhåll där man kan få det riktigt hemtrevligt vad har ni i era fikarum i stallet? Vad är ni extra nöjda med?