P
Phorsytia
Vad har ni för utrustning på hästarna när ni rider distans? Lägg gärna ut bilder på sadlarna och sånt!
Mvh Syti
Mvh Syti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det finns det inte - Kaupre är generalagent i Sverige så det du kan göra är att beställa en direkt från Tyskland.Zelda skrev:Låter bra!! funderar på om det finns ngn annan återförsäljare som har ett annat pris då den är rätt dyr.
Jag tycker att den är det. Men i det lägger jag ju in att den passar min häst och fungerar bra för oss men det är ju det viktigaste och som ingen annan sadel lyckats med, trots läderkvalitet och status på hantverket.Men är det en bra sadel så är den ju värd dem pengarna!
Om jag fattat rätt så ingår bara själva sadeln i det priset, så man får köpa till fendrar mm..
Jag använder renskin och vanligt bomullsschabrak beroende på vad jag ska rida. Inne i ridhuset blir renskinnet lite väl varmt...Använder du vojlock/pad på din?
Just mitt köpte jag färdigfixat av en kompis men hon har köpt det på en marknad. Finns att köpa lite överallt till priser mellan 500 och 800. Kolla runt på forumet - det var i någon tråd som någon tipsade om bra priser.Läste att du använder renskinn oxå,var har du köpt ditt?
Jag fäster det med två fästremmar framtill i sadeln men i övrigt ingenting och det ligger helt stilla.måste man fästa fast det på ngt sätt?
Världsbäst! Det kan jag med säkerhet säga efter dressyrträningen förra helgen då tränaren (som inte sett oss på länge) sa att vi jobbat bra sen sist och klart var på LA-nivå nu. Då har jag ridit i sadeln sedan i maj och jag tycker att det fungerar super - jag kan slappna av mer i sitsen och hästen får ut rörelserna bättre. Dessutom får man så trevlig lodrät sits i den.Funkar den bra att rida dressyr med?