Vad har ni för mobil?

Sv: Vad har ni för mobil?

Jag tar mig friheten att haka på tråden. Har i dagsläget en två år gammal HTC sensation som varit in på rep tre gånger och snart är på väg att balla ur igen. Blir seg, låser sig och startar om, om och om och om igen tills batteriet dör. Eller tills man tvångsavstänger den. Av alla jag känner som har sensation så känner jag ingen som fortfarande var nöjd efter sex månader. Den slutade säljas ganska fort efter lansering, även fast äldre HTC telefoner (ex desire) finns kvar på marknaden, så jag anar att just denna version helt enkelt blev skit...

Funderade på en Samsung S3 eller en äldre HTC. Jag är inte allt för förtjust i tanken på att slänga ut 4-5k+ på en telefon... Min nuvarande kostade 5k och det var banne mig 4k för mycket...
 
Sv: Vad har ni för mobil?

Jag har t.o.m kvar min Nokia 3330. :D

falls-to-the-floor-break-the-screen-floor-iphone1.jpg


:p
 
Sv: Vad har ni för mobil?

Jag har en Samsung Galaxy Xcover 2. Valde den främst pga priset och stryktåligheten, och är mycket nöjd hittills iaf. Nu har jag inte så mycket att jämföra med och jag använder knappt några appar eller så, men prestandan är helt ok så vitt jag kan bedöma, batteriet likaså, surfar mycket med den och laddar den varannan dag ungefär.
 
Sv: Vad har ni för mobil?

Lånar knapp

Är det någon som har gått från Android till Windows eller tvärt om? Stor skillnad? Kollade lite på Nokia och det verkar överlag vara trevliga telefoner, men dom körs ju bara med Windows...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
382
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
363
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 023
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 228
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp