Vad har ni för cykellampa?

nickan1

Trådstartare
Jag behöver cykellampa när det börjar bli mörkare så småningom. Än är det ju ingen stress men när det väl börjar bli mörkare vill jag gärna ha köpt något innan.Vill att själva lampan ska gå att ta av och det ska vara någorlunda lätt att montera och ge bra ljus. Använder ni något som ni är nöjda med så får ni gärna tipsa.

Tack för tips @Snubbelfot ska kolla in den med. Jag cyklar på vanliga vägar och inget offroad så något avancerat krävs inte så sett. Cykelpendlar till jobbet och cyklar så mycket jag kan för övrigt så länge det inte är is, snö eller storm typ. Cyklar dock på lite mörkare vägar.

Jag behöver cykellampa när det börjar bli mörkare så småningom. Än är det ju ingen stress men när det väl börjar bli mörkare vill jag gärna ha köpt något innan.Vill att själva lampan ska gå att ta av och det ska vara någorlunda lätt att montera och ge bra ljus. Använder ni något som ni är nöjda med så får ni gärna tipsa.
Jag har en vanlig ficklampa som lyser väldigt bra, lätt 2-300 meter i det starkaste läget, men bilarna bländas så vid möte får den riktas ned.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 080
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 144
Senast: NilHe
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 193
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon... 2
Svar
20
· Visningar
1 129
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka