Vad har ni för bakgrundsbild/låsbild på mobilen?

Den här har jag som skrivbord, tror jag gillar motljus. 😅

Screenshot_20220222-154127_One UI Home.webp

Jag har ingen bild, bara svart bakgrund, det känns rörigt annars. Fast skulle ju kunna ha en bild på låsskärmen iofs. På hemskärmen blir det bara rörigt med bakgrundsbild.

Låsbild byter jag ofta. Såg den jag har nu i en grupp på FB, minns inte fotograf nu, så jag kanske får smäll på fingrarna nu för att jag har den så vill inte visa, men OJ vad jag älskar den! Den är något av det vackraste! För mig.
Har däremot haft denna på James May återkommande ofta:
Visa bifogad fil 86331
Alltså, en blir ju lite nyfiken på varför just ”Captain Slow”. :angel:;)

"Indysalen" Gruvan vid Tuna-hästberg.
Jag har dykt de öppna (nåja det är lite av en definitionsfråga!) delarna av gruvan några gånger och drömmer våta drömmar om att nån gång kunna följa den där linan ända in under overhead på riktigt...

Bifogade filer

• Screenshot_20220222-205424_Wallpaper and style~2.webp
    Screenshot_20220222-205424_Wallpaper and style~2.webp
    54,2 KB · Visningar: 51
Alltså, en blir ju lite nyfiken på varför just ”Captain Slow”. :angel:;)
Han är den bästa av de tre! :D
Smartast, jag vill ha hans hjärna!!! Vänligast! Intressantast att lyssna på, har sett fler program med honom och han kan göra tråkiga saker intressanta! Han har humor! Medan den långe är skarp och lite elak ibland och den korte är lite barnslig, föredrar jag Slow.

Jag är ett fan helt enkelt :D Och han har en jävligt god smak vad gäller bilar, om du ser till den han lutar sig mot tex! :D

"Indysalen" Gruvan vid Tuna-hästberg.
Jag har dykt de öppna (nåja det är lite av en definitionsfråga!) delarna av gruvan några gånger och drömmer våta drömmar om att nån gång kunna följa den där linan ända in under overhead på riktigt...
Det ljusa strecket som löper i vänstra hörnet är alltså en lina, som markerar vägen...

Bifogade filer

• Screenshot_20220222-204536_One UI Home.webp
    Screenshot_20220222-204536_One UI Home.webp
    36,9 KB · Visningar: 53
Han är den bästa av de tre! :D
Smartast, jag vill ha hans hjärna!!! Vänligast! Intressantast att lyssna på, har sett fler program med honom och han kan göra tråkiga saker intressanta! Han har humor! Medan den långe är skarp och lite elak ibland och den korte är lite barnslig, föredrar jag Slow.

Jag är ett fan helt enkelt :D Och han har en jävligt god smak vad gäller bilar, om du ser till den han lutar sig mot tex! :D
Jag var faktiskt lite besatt av James May’s Man Lab en period, så jag håller med om att han kan göra tråkiga saker intressanta, även om jag är ett speed-freak. :angel:

Jodå, den bilen är helt okej men är fortfarande lite skeptisk till hans smak för bilar efter karln utnämnde Fiat Panda till den mest fantastiska bilen någonsin. :bag::laugh:

Jag var faktiskt lite besatt av James May’s Man Lab en period, så jag håller med om att han kan göra tråkiga saker intressanta, även om jag är ett speed-freak. :angel:

Jodå, den bilen är helt okej men är fortfarande lite skeptisk till hans smak för bilar efter karln utnämnde Fiat Panda till den mest fantastiska bilen någonsin. :bag::laugh:
Då ska du se när han sätter ihop prylar- gitarr, leksakståg, gräsklippare osv.... ja, vad kan jag säga! :o

Fast det är en anledning till att jag gillar honom- att kunna stå för att den bilen fyller ett utmärkt pendlar-varjedags syfte även om man har råd att köpa dyra skrytiga bilar som de andra gjorde. För hans del fanns det ingen mening att ha de skrytiga och dyra som en enkel pendlarbil när Fiat Pandan fungerade utmärkt :) Han är en enkel och vettig människa i grunden, och det ger plus hos mig :D

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 206
Senast: malumbub
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 824
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka