Den här har jag som skrivbord, tror jag gillar motljus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, en blir ju lite nyfiken på varför just ”Captain Slow”.Låsbild byter jag ofta. Såg den jag har nu i en grupp på FB, minns inte fotograf nu, så jag kanske får smäll på fingrarna nu för att jag har den så vill inte visa, men OJ vad jag älskar den! Den är något av det vackraste! För mig.
Har däremot haft denna på James May återkommande ofta:
Visa bifogad fil 86331
Han är den bästa av de tre!Alltså, en blir ju lite nyfiken på varför just ”Captain Slow”.
Det ljusa strecket som löper i vänstra hörnet är alltså en lina, som markerar vägen..."Indysalen" Gruvan vid Tuna-hästberg.
Jag har dykt de öppna (nåja det är lite av en definitionsfråga!) delarna av gruvan några gånger och drömmer våta drömmar om att nån gång kunna följa den där linan ända in under overhead på riktigt...
Jag var faktiskt lite besatt av James May’s Man Lab en period, så jag håller med om att han kan göra tråkiga saker intressanta, även om jag är ett speed-freak.Han är den bästa av de tre!
Smartast, jag vill ha hans hjärna!!! Vänligast! Intressantast att lyssna på, har sett fler program med honom och han kan göra tråkiga saker intressanta! Han har humor! Medan den långe är skarp och lite elak ibland och den korte är lite barnslig, föredrar jag Slow.
Jag är ett fan helt enkelt Och han har en jävligt god smak vad gäller bilar, om du ser till den han lutar sig mot tex!
Då ska du se när han sätter ihop prylar- gitarr, leksakståg, gräsklippare osv.... ja, vad kan jag säga!Jag var faktiskt lite besatt av James May’s Man Lab en period, så jag håller med om att han kan göra tråkiga saker intressanta, även om jag är ett speed-freak.
Jodå, den bilen är helt okej men är fortfarande lite skeptisk till hans smak för bilar efter karln utnämnde Fiat Panda till den mest fantastiska bilen någonsin.
Är det bara jag som är så tråkig som inte har någon bakgrundsbild annat än det som ingick i själva telefonen