Vad har ni för bakgrundsbild/låsbild på mobilen?

Har just nu en bild på barnen som bakgrundsbild, där storebror håller lillasyster i famnen när hon var precis nyfödd.

Låsskärmen är en detaljbild på thuja, som kom med temat jag kör.

Jag har Ebba på låsskärmen
BDA83A3B-5B12-4C5C-9EC1-61B7A7077BDE.webp

Screenshot_20220222-130402_One UI Home.jpg

Hemskärmen bytte jag nyss från en bild på mig och islandshästen (som är såld) i tölt. Var inte så trevlig bakgrund på den bilden med en massa fordon och så. Så nu har jag en bild jag tog igår på en hundpromenad, tycker om ljuset på den.

Låsbild byter jag ofta. Såg den jag har nu i en grupp på FB, minns inte fotograf nu, så jag kanske får smäll på fingrarna nu för att jag har den så vill inte visa, men OJ vad jag älskar den! Den är något av det vackraste! För mig.
Har däremot haft denna på James May återkommande ofta:
Screenshot_20210523-133141_One UI Home.webp

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 213
Senast: malumbub
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 824
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka