Vad har ni för bakgrundsbild/låsbild på mobilen?

Detta är Ipaden men har en liknande bild på telefonen
EA0A5CC6-2309-40F8-BFB0-3B9D1890A1C0.webp

Jag har just nu en på mina två barn som båda sitter på ryggen på vår ena islandshäst :) Byter då och då men det är i regel alltid någon bild på ungarna.

Har en bild på dottern på en klippa i skärgården som låsskärm. Som bakgrundsbild har jag en bild på dottern på en ponny. Brukar byta lite men har alltid bild på dottern i olika format.

En bild på min häst. Han som helt oväntat blev "the one" för mig (köpt som tävlingshäst till min dotter egentligen men är numera min ridhäst). Han kommer nog alltid få vara min bakgrundsbild, men kanske byter till någon annan bild på honom framöver :)

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
404
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 213
Senast: malumbub
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 824
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka