vad har ni fått för presenter av era katter?

cili

Trådstartare
stod vid dörren och ropade på Ncky förut, hon tog längre tid på sig än vanligt, men hon är förlåten: hon kom i full fart med en stor blomma som hon sedan placerade framför mig :love:

min kompis har fått massa löv av sin, och nu senast kom hon stolt bärandes på en tom risgrynsförpackning och gav den till Emelie som sov :D

vad har ni fått av era katter?

Sv: vad har ni fått för presenter av era katter?

Haha, vad sött. Jag har fått en fågel (:angel: :smirk: ) av min ena katt. Han kom också in med en fin fjäder en gång och la den framför mina fötter.

Fågeln släppte han när jag hade lyft ut honom, den var inte skadad. Flög iväg direkt. Duktiga katten som inte käkade upp den.
:love:

Även innekatter kan ge sina hussar och mattar presenter :)

Om man borträknar alla blöta papperstussar och andra blöta leksaker, så har mina katter gett mej MÖSS :eek:

BÅDE hela levande, på bar mage när jag låg i sängen och läste tidningen då släppte en avkatterna ner den levande musen mitt på min mage... Om jag skrek :confused: Det var bara förnamnet :devil: :o
Och döda halva möss som lagt på huvudkudden bredvid en när man sov och som man sen fått i ansiktet när man vände sej om :eek:
Men då vände jag mej bara tillbaka och somnade om igen...orkade inte bry mej just då :crazy: :o

Jag har fått ett stort antal levande näbbmöss.
Sen får vi inte glömma den present som min älskade Sol lämnar mig så snart hon kan, Toapapper konfetti.:rofl:

Grannens katt brukar fånga maskar som han delar i tre delar och ger till dem på hallmattan...

När pippi var liten kom hon in med löv och visade vilken duktig jägare hon var! Senare blev det redan döda näbbmöss (den var så stor och rutten att hon inte kan ha fångat den) Samma råtta kom in två gånger.

Nu bär hon stolt runt sina låtsas råttor

Lillkissen Einar hämtar leksaksråttan om och om igen när jag kastar den åt honom som en hund!

Min innekatt ger mig mest saker för att han tycker att jag ska kasta iväg dem till honom. Igår var det en liten plastbit från en godispåse :angel: och ibland är det ett snöre. Men mest är det möss, av varierande kvalité (dvs mer eller mindre uppätna), ibland torra ibland vattendoppade.

När vi hade utekatter la de en del möss utanför dörren och en gång kom katten in med en näbbmus och la den framför pianot när vi höll på att städa efter en fest... :cool:

Allt han kan sno! Han är en riktigt klåfingrig liten tjyv och ska alltid retas med det han snott, han kommer och visar och sen springer han iväg.
I går kom han släpande på en hel rulle hundbajspåsar. Han höll i ena hörnet så självklart var hela rullen utrullad :rofl:

Min mamma berättade om våran förra katt Silver när hon en gång fångat sin första mus som både inne och utekatt när vi flyttade från lägenheten i Flemingsberg till en villa närmare Huddinge centrum.
När hon kom hem hade hon den i munnen och la den sedan framför min mammas fötter.
Snacka om äckligt!:eek: :rofl:

Husses gamla använda strumpor kommer Lillan med :smirk:
Jetson tar bara emot presenter, han ger aldrig :angel:

vad har ni fått av era katter?

En död fågel!!:o :rofl:

Dock inte fångad av katten själv utan han hittade den död på balkongen, hade väl flugit in i rutan. Tog upp den och promenerade in i köket och la den framför mina fötter!!:love: Så gulligt, för det var för tre år sen när jag och sambon rätt så nyligen träffats och katterna är hans. Så det var lite som att han erkände mig som matte då!!:banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka