Vad har hänt här?

Sv: Vad har hänt här?

Jag ser inlägg som har gjorts under dagen idag, det senaste för bara någon minut sen :laugh:
 
Sv: Vad har hänt här?

Hahaha!! :p

Nä, det var konstigt hela dagen fram till just nu - det enda som syntes var inlägg från igår kring 22-tiden. Den här nya tråden kom inte in (på min dator) förrän nyss! Mystiskt........
 
Sv: Vad har hänt här?

Nu gör sidan likadant igen. Jag får inte upp några inlägg efter 19.38 och det här inlägget lär knappast synas heller. Än. Hm. Samma sak på alla våra tre datorer!
 
Sv: Vad har hänt här?

Nu gör sidan likadant igen. Jag får inte upp några inlägg efter 19.38 och det här inlägget lär knappast synas heller. Än. Hm. Samma sak på alla våra tre datorer!

Vad har du för tid och datum i din dator? Är du en besökare från framtiden kanske? Min gamla datum ställde i slutet på sin livstid ständigt om sig till 2024 och det var inte många sidor jag kunde surfa på då.
 
Sv: Vad har hänt här?

kl

Konstigt att tråden inte rensats bort, den är ju nästan ett år gammal. :eek: På senior brukar de väl bara vara kvar i två månader?
 
Sv: Vad har hänt här?

Ja och tråden berodde på en knasig inställning i min dator, där jag måste klicka på uppdatera hela tiden för att gå vidare. Mysko var det.
 
Sv: Vad har hänt här?

Det är Gammelns demens som nu påverkar hela buke så gamla trådar kommer tillbaks såsom vore de nya.
 
Sv: Vad har hänt här?

Jag har samma problem nu, har fixar jag det??
 
Sv: Vad har hänt här?

Ingen aning, jag måste fortfarande klicka "update" då och då för att inte fastna i det gamla.
 

Liknande trådar

Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 150
Senast: AI62
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
865
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 286
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Haft med mig torkad mango på mina vandringar och upptäckte nu när jag är hemma att mina naglar är jättegula?? Och det är bara på...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp