Händer att jag ser billiga lådor med frukt och grönt på Willys och även kort datum. Ser det bara på morgonen så gissar på att det går åt då det är borta om jag kommer och handlar på em/kvällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har dom en liten hylla på Willys vid grönsakerna där är det i stort sett bara grönsaker. Man har nog inte riktigt kommit igång i de här krokarna ännu (där jag bor) jag laddade ned good to go appen och då var det bara espressohouse i grannkommunen som var med där.Var hittar ni svinn/kort datum lådorna med frukt och grönsaker? Det enda jag har sett är bröd, vilket jag inte äter, och då går jag ändå till willys, lidl, ica och hemköp.
Edit: Däremot är jag en sucker för extrapris och billigt kilopris, trots att jag vet att storförpackning, trots att det är billigare kilopris blir dyrare eftersom jag inte hinner äta upp allt innan det blir dåligt
Matvärlden här har efter kl 19:30I min gamla Ica butik var det halva priset på deras butiksbakade efter kl 18. Har fler så?
Här omkring så packar de flesta ihop större påsar med frukt och grönt. Hälften i påsarna är man inte intresserad av eller riktigt dåligt. Så av den anledningen köper jag aldrig gönt på röd lapp trots att jag äter mycket grönt.Varför?
För egen del beror det hel på skick,
Har en vän som ändå köper sånt. Han gör smoothies av sådant.Här omkring så packar de flesta ihop större påsar med frukt och grönt. Hälften i påsarna är man inte intresserad av eller riktigt dåligt. Så av den anledningen köper jag aldrig gönt på röd lapp trots att jag äter mycket grönt.