En stor tårta på maxi 100kr ät snart. Så mycket socker så den håller säkert i veckorJag tittar alltid efter nedsatt pris. Har jobbat i affär själv och vet hur länge det håller. Bäst före datum är just det, bäst före-betyder INTE dåligt efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En stor tårta på maxi 100kr ät snart. Så mycket socker så den håller säkert i veckorJag tittar alltid efter nedsatt pris. Har jobbat i affär själv och vet hur länge det håller. Bäst före datum är just det, bäst före-betyder INTE dåligt efter.
Samma här utom bananer, gillar dem bäst som riktigt mogna och de blir inte dåliga på samma sätt som annan frukt och grönt.Frukt o grönt köper jag aldrig på ät snart
Speciellt grönsaker på ät snart, massor av flugor i tomataskarna från Holland, SpanienSamma här utom bananer, gillar dem bäst som riktigt mogna och de blir inte dåliga på samma sätt som annan frukt och grönt.
Bananer har jag i sockerkakssmetenBananer kan man frysa och sen ha i smoothie
Jag tror att alla Willys har det som rutin.I min gamla Ica butik var det halva priset på deras butiksbakade efter kl 18. Har fler så?
Inte jag heller. Skaldjur går ochså bortFärsk fisk köper jag inte heller på ät snart, fisk skall vara riktigt färsk för att vara god, köper inte det innan heller i vanliga butiker utan bara direkt av fiskhandlare så jag kan få veta när den fiskats eller vanligast blir det fisk från frysdisken men även där kollar jag datum noga.
Varför?Frukt o grönt köper jag aldrig på ät snart
På våra city gross så har man häst morötter i 20kg säckar eller om det är 25kg. Kommer inte ihåg. Finns på deras häst avdJag köper även frukt och grönt om priset och skicket är rätt, ett par vissna blad på en sallad är snabbt bortrensat, champinjoner, potatis som inte är missfärgad, rotfrukter, äpplen till hästarna osv.
Just för att det är mycket flugor då. Vet inte om det är bananflugor eller nått annat. Det vill jag inte dra hemVarför?
För egen del beror det hel på skick,
Oki.Just för att det är mycket flugor då. Vet inte om det är bananflugor eller nått annat. Det vill jag inte dra hem
Ett tips. Lyft lite försiktigt på askarna o se om det flyger upp en svärmOki.
Jag har aldrig sett flugor i frukt och grönt så tänkte inte ens tanken.
Här har de i stort sett tömt hela hästavdelningen, undrar om de tänker avveckla den helt?På våra city gross så har man häst morötter i 20kg säckar eller om det är 25kg. Kommer inte ihåg. Finns på deras häst avd
Jag köpet allt utom bröd. Gammalt bröd är så tråkigt så det blir inte uppätetVad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju halva priset och det gör mycket i matkassen. Jag brukar handla bröd som är bakat i butiken (gårdagen bröd) , sen blir det grillat, div bakverk, kött, korv, ost. Det är ju inget fel på den maten men billigt blir det om man är tidig och hänger på låset