Vad har elitryttarna för hoppsadlar?

T

Therese

Vore intressant att veta vad elitryttarna (ex. Baryard, Lundbäck osv) har för hoppsadlar.. någon som vet??

Sv: Vad har elitryttarna för hoppsadlar?

De svenska menar du eller???
90% sitter i en butetsadel... Snygg och skön...

Peter Eriksson rider ofta i Zaldi Brunet

Han är ju sponsrad med Zaldi- då är det bra att rida i dom produkterna.... hihihi!!!

mynta-stor.jpg

Helena lundbäck - butet
m_42d287bbcdab8.jpg

Malin Baryard - butet

men de har säkerligen fler sadlar än bara en

Precis vad jag hade tänkt starta en tråd om :idea:

Haha, de har oftast en sadel som de har på alla sina hästar! Eller, Helena har ju en som är gjord efter Myntha, men resten lixom! Kolla bara på Peder Fredricsson, samma sadel på alla hästar!

Sen förstår jag inte varför de köper så FULA färger på sadlarna? *SPYSMILEY!!!*.

malin kan inte matcha.. hur kan hon ha brun luva å marin på allt annat och mörkbruntträns å ljussadel. shiit alltså :d å hon reperesenterar sverige liksom.. ojoj :D

Hon är väl en av dom som matchar mest.. Är ju dessutom "tvungen" att rida i de schabraken och kavajen... Och jag har hellre en brun luva än blå- även om det inte matchar schabraket.... Iofs gillar jag ju inte luvor...

Jag tycker inte det gör nåt när färgen på luvan är så pass neutral. Den går liksom in rätt bra i hästen ändå.

var mer ironiskt menat. tänkte bara eftersom de finns så många matchningsfreaks här ;) att ingen komenterat de tidigare :d

Hahaha. Vänta du bara! :devil: . Stör mig på att Ludger Beerbaum har ALLTID i grått förutom luvan som är brun! Asfult!

Å det där Sverige-schabraket är ju SÅ SNYGGT, vill inte Malin ha det så kan jag ta det! :angel: .

du får heltenkelt skicka honom en gråluva så kan du titta på honom utan att störa dig på luvan ;)

jaaaaaa det tycker jag :D det är många som behöver hjälp :d

Jaaa! En liten Rooobert klagar jag oxå på! :devil: . Även fast att ingen någonsin skulle kunna tro det! :rofl: .

Fälttävlansryttare då?Är det nån skillnad där eller?

Butet & i vissa fall Prestige.
Helena Weinberg har Stübben (sponsrad..)

Gerfried Puck har nog oxå Stübben, för han har deras namn överallt på sin utrustning, så tippar på att han oxå har sån sadel! ;) *leeetar upp ett kort*.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 435
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024

Omröstningar