Det finns 23 avsnitt totalt av säsong 10, sista släpps 20/6.Själv kollar jag streamat, är inne på 8/8 nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns 23 avsnitt totalt av säsong 10, sista släpps 20/6.Själv kollar jag streamat, är inne på 8/8 nu.
Nä tigern hade ätit upp pandan. ZSå tigern är pandans mamma?
Vem är pappan då? Någon okänd antar jag, så går det när man sysslar med båsavel, man vet aldrig vad resultatet blir! Du kommer säkert att lägga ut den på Blocket och sälja med orden "den blir vad du gör den till, vill du ha en bambuätande panda så ger du den bambu, men eftersom det är svårt att få tag på i Sverige om du inte snor i trädgårdar eller parker så är det enklare att slänga åt den en enhörning eller två".
Stackars tiger, så tiger är död nu? Jag ska skvallra för WWF!Nä tigern hade ätit upp pandan. Z
Jag sprättade upp Tigris mage. Panda levde fortfarande..
Nä du ser på bilden att Tigris lever.Stackars tiger, så tiger är död nu? Jag ska skvallra för WWF!
Uppstoppad stackare med panda flinandes bredvid.Nä du ser på bilden att Tigris lever.
Men jag har ju betalat till WWF massa år.. Då kan jag väl få jaga lite utrotningshotade djur som tack..Uppstoppad stackare med panda flinandes bredvid.
Det är därför man (aka Scata) bor i ett hus några 100 meter från närmsta granne...Måste nog skaffa mig ett hus några 100 meter från närmaste granne om jag ska spela sånt här på kvällarna, är ju olidligt att hålla ner volymen så att grannarna i trappuppgången inte störs
Grattis på 2-års dagen!!Jag firar min tvåårsdag!
Nej stjärnhimlen är bara två år på Buke.Grattis på 2-års dagen!!
P.s jag trodde du var lite äldre än så...
Säker på att det är vårat @Barret? Var är prickikorvarna?
Säker på att det är vårat @Barret? Var är prickikorvarna?
Hmm, katten insåg att det var skönt att få öronen tvättade med alsolsprit Inte kliat mer heller. Däremot fick matte ovett för hon rörde sig och ville ha täcke när vi sov middag.. Nån jävla ordning får det vara!