Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Ja tänk!!!
Pandan har vaknat till liv igen..,
Den kröp ut ur tigerns mage!
Så tigern är pandans mamma? :confused:
Vem är pappan då? Någon okänd antar jag, så går det när man sysslar med båsavel, man vet aldrig vad resultatet blir! Du kommer säkert att lägga ut den på Blocket och sälja med orden "den blir vad du gör den till, vill du ha en bambuätande panda så ger du den bambu, men eftersom det är svårt att få tag på i Sverige om du inte snor i trädgårdar eller parker så är det enklare att slänga åt den en enhörning eller två". :rage:

Jag tycker lite synd om mig själv... efter att ha sanerat den j-la vindsvåningen vi ska ha festen i har min armbåge sagt upp sig. Den mådde inte bra till att börja med men inte f-n blev det bättre.

Är fortfarande sur för att jag misstänker att jag kommer att få rodda allt själv imorgon också vilket isåfall innefattar att bära fem stora bord och trettio stolar själv. Det är inget min kropp behöver nu.

@stjarnhimmel: Kan du skicka hit tigern för att bita några? och @Pegasus63, om din lastbil är i närheten av Oviken kan jag bjuda på grillmiddag :D ja, till dig då, inte lastbilen :rofl:

Jag tycker lite synd om mig själv... efter att ha sanerat den j-la vindsvåningen vi ska ha festen i har min armbåge sagt upp sig. Den mådde inte bra till att börja med men inte f-n blev det bättre.

Är fortfarande sur för att jag misstänker att jag kommer att få rodda allt själv imorgon också vilket isåfall innefattar att bära fem stora bord och trettio stolar själv. Det är inget min kropp behöver nu.

@stjarnhimmel: Kan du skicka hit tigern för att bita några? och @Pegasus63, om din lastbil är i närheten av Oviken kan jag bjuda på grillmiddag :D ja, till dig då, inte lastbilen :rofl:
Ska du ha fest? ?
Är vi inte bjudna?

Ska du ha fest? ?
Är vi inte bjudna?

Givetvis, flyg er till Oviken (eller rättare sagt Myrviken). Det finns dricka, fläskfilé, sallad och potatissallad. Jag talar om för min australiensiska chef att det är ett gäng från Buke, ett onlineforum, som också kommer :up:

Edit: Det är alltså en firmafest jag får betalt för att ordna men jag behöver faktiskt hjälp med det och den verkar utebli.

Givetvis, flyg er till Oviken (eller rättare sagt Myrviken). Det finns dricka, fläskfilé, sallad och potatissallad. Jag talar om för min australiensiska chef att det är ett gäng från Buke, ett onlineforum, som också kommer :up:

Edit: Det är alltså en firmafest jag får betalt för att ordna men jag behöver faktiskt hjälp med det och den verkar utebli.

Vita monstret får tyvärr inte åka utanför Norges gränser pga jääääättedum chef och Blue Pearl har tid för läkarkontroll imorgon kl 13 så hon hinner nog heller inte få mig upp till Oviken i tid. Buhu. Men ska försöka hitta tid att åka upp när travet besöker Oviken :)

Annars har jag just precis satt i mig kotlett kryddad med citronpeppar, salt och mynta samt pommes och bearnaisesås. Riktigt äckligt när man har öl till, men vad gör man inte för att stilla hungern:angel:

Vita monstret får tyvärr inte åka utanför Norges gränser pga jääääättedum chef och Blue Pearl har tid för läkarkontroll imorgon kl 13 så hon hinner nog heller inte få mig upp till Oviken i tid. Buhu. Men ska försöka hitta tid att åka upp när travet besöker Oviken :)

Annars har jag just precis satt i mig kotlett kryddad med citronpeppar, salt och mynta samt pommes och bearnaisesås. Riktigt äckligt när man har öl till, men vad gör man inte för att stilla hungern:angel:

Alltså.. nu är jag besviken. Du är ju den Bukare som är extremt hjulburen och flyttbar. Dessutom är det här THE fest i byn som man ska vara på :p :D Har dock aldrig varit här för travet men det är säkert trevligt :up:

Det enda jag hoppas på är att min lokala beundrare inte dyker upp :cautious: han är tröttsam för det mesta men definitivt när han är full :wtf:

Jag har precis ordnat en jättekonferens så er firmafest blir en baggis.

Vissa kvinnor nöjer sig inte med en.. Om du ska ha två män blir ju någon annan kvinna utan...
R det rättvist? :mad:

Jag så vansinnigt nöjd med enbart borraren när det gäller manspersoner :up:

Men jag saknar kissarna något så vansinnigt (kunde inte ta med dem när det var fest på g, vill inte att de knatar ut här). Eftersom jag faktiskt jobbat och tjänat pengar blir det extra Dreamies för dem när jag kommer hem :love:

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar