Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Vad tror ni om detta hus, förresten? Är inte helt förtjust i att det är enskilt vatten och avlopp. Jag är totalt okunnig och oteknisk så skulle pumpen paja eller nåt sånt... Men tomten är ju ENORM och det finns dessutom ett utskifte med äng och skog på 3 ha som hör till fastigheten... Sommarbete någon?

http://www.hemnet.se/bostad/villa-3...kommun-palohuornas-13-6660498#link-anchor-map

Tror jag har kommit på orsaken till att Barret vill ha ett större vedskjul, hon är med KOTTAR (såg henne som hastigast idag utefter vägen) och om jag kommer ihåg det ska jag skaffa bildbevis nästa gång jag åker åt det hållet....

Tror jag har kommit på orsaken till att Barret vill ha ett större vedskjul, hon är med KOTTAR (såg henne som hastigast idag utefter vägen) och om jag kommer ihåg det ska jag skaffa bildbevis nästa gång jag åker åt det hållet....
Nopes, inga kottar såvitt jag vet. Pollineringen har varit extremt bristfällig de ungefär senaste 13 åren.

Har lite tuffa beslut att ta idag...
Ska jag börja i baden-baden eller på filt på gräsmattan? Eller tvärt om? Och ska jag göra ginger beer nu eller lite senare och köra virgin moijto först? :confused:
Svårt detta. :nailbiting:
Solskyddsfaktor 50 är applicerad iaf, på mig och de rosa öronen på den vita trädgårdskatten.

Själv mumsar jag jordgubbar till lunch, sen ska jag fortsätta bygga min planteringslåda av vidjor vid ena växthusväggen, släpa jord, plantera blommor och grönsaker + fylla poolen och dra igång rengöring och poolpump, ev hinner jag skruva upp bräderna på staketet med. :cool:

Sen blir det grillad svensk entrecôte med grillade grönsaker och sallad till middag. :d

Själv mumsar jag jordgubbar till lunch, sen ska jag fortsätta bygga min planteringslåda av vidjor vid ena växthusväggen, släpa jord, plantera blommor och grönsaker + fylla poolen och dra igång rengöring och poolpump, ev hinner jag skruva upp bräderna på staketet med. :cool:

Sen blir det grillad svensk entrecôte med grillade grönsaker och sallad till middag. :d
Låter som både du och @Angua kommer att överleva denna dag :D
Jag tog tillfället i akt och satte min sista potatis... :angel:

Har lite tuffa beslut att ta idag...
Ska jag börja i baden-baden eller på filt på gräsmattan? Eller tvärt om? Och ska jag göra ginger beer nu eller lite senare och köra virgin moijto först? :confused:
Svårt detta. :nailbiting:
Solskyddsfaktor 50 är applicerad iaf, på mig och de rosa öronen på den vita trädgårdskatten.
ska du bada?

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Rumsväxter 2