Lite svårt att undvika med två galna prickikorvar, dock......men se upp med gul snö ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite svårt att undvika med två galna prickikorvar, dock......men se upp med gul snö ..
Men fy, du ska vara rädd om! Vad hände?Usch.
Hade varit bilolycka på vägen hem.
Om någon satt i baksätet under krocken- ja då sitter de nog inte mer alls.
Vad tror ni om detta hus, förresten? Är inte helt förtjust i att det är enskilt vatten och avlopp. Jag är totalt okunnig och oteknisk så skulle pumpen paja eller nåt sånt... Men tomten är ju ENORM och det finns dessutom ett utskifte med äng och skog på 3 ha som hör till fastigheten... Sommarbete någon?
http://www.hemnet.se/bostad/villa-3...kommun-palohuornas-13-6660498#link-anchor-map
Nopes, inga kottar såvitt jag vet. Pollineringen har varit extremt bristfällig de ungefär senaste 13 åren.Tror jag har kommit på orsaken till att Barret vill ha ett större vedskjul, hon är med KOTTAR (såg henne som hastigast idag utefter vägen) och om jag kommer ihåg det ska jag skaffa bildbevis nästa gång jag åker åt det hållet....
Jag trodde @Barret hade prickikorvar och nu påstår @Pegasus63 att hon har kottar
Helt förvirrad är jag...
Alltså,, jag var inte i krocken... Jag kom efteråt..Men fy, du ska vara rädd om! Vad hände?
Aha jag tänkte att du hade varit med i krocken och blev rätt orolig för dig!Alltså,, jag var inte i krocken... Jag kom efteråt..
Som tur är var jag inte det. Jag kom några minuter efteråt..Aha jag tänkte att du hade varit med i krocken och blev rätt orolig för dig!
Som tur är var jag inte det. Jag kom några minuter efteråt..
Men då och då blir man påmind om vad som kan hända i livet.
Tur det gick bra..Testa att döda en King Cab. Går man därifrån (vilket jag ju gjorde) får man DEFINITIVT perspektiv på saker och ting.
Låter som både du och @Angua kommer att överleva denna dagSjälv mumsar jag jordgubbar till lunch, sen ska jag fortsätta bygga min planteringslåda av vidjor vid ena växthusväggen, släpa jord, plantera blommor och grönsaker + fylla poolen och dra igång rengöring och poolpump, ev hinner jag skruva upp bräderna på staketet med.
Sen blir det grillad svensk entrecôte med grillade grönsaker och sallad till middag.
ska du bada?Har lite tuffa beslut att ta idag...
Ska jag börja i baden-baden eller på filt på gräsmattan? Eller tvärt om? Och ska jag göra ginger beer nu eller lite senare och köra virgin moijto först?
Svårt detta.
Solskyddsfaktor 50 är applicerad iaf, på mig och de rosa öronen på den vita trädgårdskatten.