stjarnhimmel
Trådstartare
Nä men ibland får man antydningar att det är dags att inte vara lika mkt singel längre.
Jag tycker crazy horse lady låter härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade siameser. De är ju nästan hundar, bara mer vokala. Folk trodde i och för sig att jag hade småBARN hemma när de "pratade".Katter är inte crazy. Möjligen lite excentriska.
Grejen är ju att jag kommer vara en Crazy horse lady. För jag vill bli tillsammans med en hästtjej. Men jag blir inte kära i dom och vill inte ha sex med dem. Jag vill bara ha ett förhållande.Nä men ibland får man antydningar att det är dags att inte vara lika mkt singel längre.
Troligtvis var det inte vi då. Prickikorvarna älskar stora saker som morrar så mest troligt hade de nog överfallit er med pussar och pisksvansar.Dom gömde sig nog när vita monstret (Scanian) kom och morrade på parkeringen vid rastplatsen
Såg charmigt ut, men för liten tomt för min smakHar tittat på det här.
Ska ringa om lånelöfte
Skaffa en sån som jag har? Inte hästmänniska, men älskar djur och hästarna är lika mycket familj som alla andra i familjen oavsett antal ben, päls, fjädrar, nakna. Hjälper gärna sin fru med tunga saker, mockning och liknande och står ut med massor av hästprat. Så uppfyller hans hustru sina äktenskapliga plikter i sänghalmen utqn huvudvär och knotGrejen är ju att jag kommer vara en Crazy horse lady. För jag vill bli tillsammans med en hästtjej. Men jag blir inte kära i dom och vill inte ha sex med dem. Jag vill bara ha ett förhållande.
Däremot blir jag kåt på män och kära i dem. Men jag tycker inte de är intressanta. Det är bara kvinnor med häst som är intressant
Hjälp Buke
Inga kvällsmänniskor i denna tråden. Alla sover..
Jag gillar inte att klippa gräs.Troligtvis var det inte vi då. Prickikorvarna älskar stora saker som morrar så mest troligt hade de nog överfallit er med pussar och pisksvansar.
Såg charmigt ut, men för liten tomt för min smak
Tröstkram!Det blev för dyrt.
Då är det bara att hitta en tjej som tycker lika som du och flytta ihop med sen får ni ha "behovsmän"...Grejen är ju att jag kommer vara en Crazy horse lady. För jag vill bli tillsammans med en hästtjej. Men jag blir inte kära i dom och vill inte ha sex med dem. Jag vill bara ha ett förhållande.
Däremot blir jag kåt på män och kära i dem. Men jag tycker inte de är intressanta. Det är bara kvinnor med häst som är intressant
Hjälp Buke
Jag förutsätter att mina hundar är lika skickliga som sina släktingar hos uppfödaren. Mao, de pissar såpass att gräset inte orkar växa upp.Jag gillar inte att klippa gräs.
Det blev för dyrt.
Jag förutsätter att mina hundar är lika skickliga som sina släktingar hos uppfödaren. Mao, de pissar såpass att gräset inte orkar växa upp.
Tråkigt att det sket sig för dig... Om det är någon tröst gjorde det det för mig med. Fick inte loss något lånelöfte...
Jag förutsätter att mina hundar är lika skickliga som sina släktingar hos uppfödaren. Mao, de pissar såpass att gräset inte orkar växa upp.
Tråkigt att det sket sig för dig... Om det är någon tröst gjorde det det för mig med. Fick inte loss något lånelöfte...
Nä det var nog inte meningen. Är ju ingen panik heller men min lägenhet är inte så kul. Vill gärna ha en liten gräsplätt och slippa puckogrannarna.Tröstkram!
Jag lever efter måttot "då var det inte meningen att jag skulle ha det" - du ska se att det var fullt med mögel och hussvamp som du missade...
Det kommer ett bättre till sig snart ska du se
Puckogrannar är aldrig bra, tro mig, det är en lättnad att "mina! puckon är borta, för gott hoppas jag! Tänk om du köpt stället och så hade du haft puckogrannar på bägge sidor om dig!Nä det var nog inte meningen. Är ju ingen panik heller men min lägenhet är inte så kul. Vill gärna ha en liten gräsplätt och slippa puckogrannarna.
Ja då går jag en kvinna med höst och sexuella behov tillfredsställt. Men jag får ingen kärlek.Då är det bara att hitta en tjej som tycker lika som du och flytta ihop med sen får ni ha "behovsmän"...
Ok men en sån brukar jag inte hitta..Skaffa en sån som jag har? Inte hästmänniska, men älskar djur och hästarna är lika mycket familj som alla andra i familjen oavsett antal ben, päls, fjädrar, nakna. Hjälper gärna sin fru med tunga saker, mockning och liknande och står ut med massor av hästprat. Så uppfyller hans hustru sina äktenskapliga plikter i sänghalmen utqn huvudvär och knot
Det verkar som om @Angua har en enhörning - oerhört sällsynt...Ok men en sån brukar jag inte hitta..