Vad händer med min hälsena?

nexxa

Trådstartare
Jag har sedan någon månad tillbaka fått problem med min hälsena. Den kan se lite svullen ut ibland och efter jag tex rört mig för mycket eller suttit stilla för länge får jag gå på tå och halta/hoppa mig fram 5-10 minuter innan jag kan stödja på den helt igen varav den då ömmar lite.

Jag har opererat mitt lår och knä 2 ggr på samma sida som hälsenan gör ont och har även ganska så ofta ont i benhinnorna också. Kan detta ha blivit en utveckling med ond hälsena, eller vad händer? :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 834
Senast: __sofia__
·
Hästvård igår kväll när jag skulle ge hästarna natt hö vid kl 8- halv 9, så möttes jag av en hemsk syn. då min häst sparkar i boxen så har hon...
Svar
10
· Visningar
2 158
Senast: Buck
·
Hästvård Det finns en risk att det blir ett långt inlägg, ska försöka fatta mig så kort det går. Det gäller min häst, ett halvblod på 19 år...
Svar
6
· Visningar
1 255
Senast: MHelena
·
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp