Vad hände?

LIA

Trådstartare
Har deltagit i och fr a följt tråden "treåring biten av bunden schäferhund" men nu är den plötsligt borta.
Vad hände?
Jag som spånat sedan i morse för att bidra med några "saftiga" inlägg undrar vart den tog vägen och varför?

LIA
 
Senast ändrad:
Sv: Vad hände?

Har deltagit i och fr a följt tråden "treåring biten av bunden schäferhund" men nu är den plötsligt borta.
Vad hände?
Jag som spånat sedan i morse för att bidra med några "saftiga" inlägg undrar vart den tog vägen och varför?

LIA

förmodligen spårade den ur. jag satt och skrev ett svar i morse när mitt internet slutade fungera så jag missade också när det hettade till på riktigt.
 
Sv: Vad hände?

Varför, oh varför får vi inte ta del av sandlådan? :(

Jag har kvar t o m inlägg 200, och så långt tycker jag inte det var så farligt. Det kanske spårade ur kvickt?

LIA
 
Sv: Vad hände?

Jag funderade bl a på ett inlägg på din sida i diskussionen med Piru. Men det går fler tåg.

LIA
 
Sv: Vad hände?

Thank you! :bow:

Till moderatorn:
Förstår att du ingrep, men hade det inte räckt med en begränsad rensning?
Jag tycker tråden i det stora hela var så intressant (inklusive utvikningar) att den kunde fått fortsätta.

Går det att använda tråden fram till inlägg runt 200?

LIA
 
Sv: Vad hände?

Den spårade ur totalt med 2-3 användare som hade åsikter om vems hund/ägare var finast , fulast , dummast eller riktigast...totalt ointressant.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 650
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 800
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Långt inlägg så jag hoppas att någon orkar läsa hela för jag hade behövt utomstående tankar och åsikter. Då jag känner att jag inte...
Svar
3
· Visningar
2 091
Hundhälsa Igår eftermiddag hämtade sambon och jag hunden som vi brukar vara hundvakter åt till och från när dens ägare är iväg på jobb. Ägaren har...
2
Svar
27
· Visningar
4 735
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp