Min verkstad fixar tid inom nån vecka om jag ringer, glödlampor tar de utan tidsbokning.
Min verkar göra lite som de vill..
Bilen är inte ny direkt men vi är ändå noga med boken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min verkstad fixar tid inom nån vecka om jag ringer, glödlampor tar de utan tidsbokning.
Min är auktoriserad men tar alla märken och utför alla jobb utom plåtjobb, de hänvisas till en annan. Var bor ni?Min verkar göra lite som de vill..
Bilen är inte ny direkt men vi är ändå noga med boken.
Min med. Liten en-persons-verkstad. Men han är SÅ duktig och SÅ tillmötesgående. Min bil är dessutom såpass gammal (2006) att jag inte bryr mig särskilt mycket vem som skriver/stämplar i serviceboken, bara servicen blir bra för bilens skull. Och det blir den .
Gratistidningar som innehåller samhällsinformation (t.ex. publicerar när/var kommunerna har sammanträden) räknas inte som reklam.Jag har ett projekt att minimera mängden fysisk post. Mejlade just båda de lokala gratistidningarna och bad dem sluta skicka tidningar till mig. Får en-två tidningar i veckan, tjocka blaskor som bara slängs i pappersåtervinningen. Jag har svårt att förstå, i dessa klimatkristider, varför de får fortsätta att oombett kasta dessa tidningar över folk? Antalet personer som faktiskt läser dem måste vara försvinnande få. Jag känner att man åtminstone borde få möjligheten att få utskicken digitalt istället. Någon information kring hur man blir av med skräpet finns i vart fall inte utan jag fick mejla chefsredaktörerna. Ska bli spännande att se vad de svarar.
Gratistidningar som innehåller samhällsinformation (t.ex. publicerar när/var kommunerna har sammanträden) räknas inte som reklam.
Gode tid denna bakfylla
Det låter ungefär som händelserna som utspelades när Titanic sjönk.....
Har varit och ridit min älskade häst hos fodervärden idag. Helt fantastiskt!
Han är min själsfrände och jag blir lycklig av att se honom nu. Längtar tills jag mår tillräckligt bra igen så jag kan ta hand om honom själv.
Nu är jag iaf hemma hos en vän. Vi ska ha skrivövningar ikväll har jag planerat.
Men de flesta verkstäder har väl lånebil? Vore jag så beroende av bil så skulle jag leta rätt på en som har det. De som inte har lånebil förlorar mig som kund.Men lägg av! Problemen blir bara fler och fler..
Nu måste bilen servas, oljebyte i varje fall. Hur fasen löser vi det när jag måste ha bil till jobbet, finns ingen verkstad i närheten av jobbet, går inga bussar dit och vi har bara en bil?
Gaaah! Jag tror jag går i ide och kommer ut igen framåt semestern...
Det blir ju vanligare också tex inom vården! Vilket är himla bra! Tex på äldreboenden med vårdhund, inom psyk med hästar osvTänk vad djur gör under för humöret/hälsan!
Tänker ofta på att det borde ordineras typ kattungegos eller mul-pussande till folk.
Det blir ju vanligare också tex inom vården! Vilket är himla bra! Tex på äldreboenden med vårdhund, inom psyk med hästar osv
Min är auktoriserad men tar alla märken och utför alla jobb utom plåtjobb, de hänvisas till en annan. Var bor ni?
Men de flesta verkstäder har väl lånebil? Vore jag så beroende av bil så skulle jag leta rätt på en som har det. De som inte har lånebil förlorar mig som kund.