30kr timmen@Tranan kanske kan hyra ut sin skrivare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30kr timmen@Tranan kanske kan hyra ut sin skrivare...
Det är ju inte idealiskt såklart, men det kanske är den enda lösningen?
Det var ju rena kapet30kr timmen
Finns det ingen lånebil du kan ha då? Min verkstad bokar allt en bil åt mig när jag ska lämna in min av olika anledningar, ibland får jag lämna bilen kvällen innan och kör hem lånebilen istället.Då vill det till att verkstan kan serva direkt också.. Sist tog det hela dagen innan de ens bytte en lampa..
Finns det ingen lånebil du kan ha då? Min verkstad bokar allt en bil åt mig när jag ska lämna in min av olika anledningar, ibland får jag lämna bilen kvällen innan och kör hem lånebilen istället.
Finns det ingen annan verkstad som ligger bättre till och har bättre service?Nää, det är inget de erbjuder. Tyvärr, det hade underlättat massor.
Nu gick backsensorn sönder också Och larmet går bananas och sätts igång lite då och då sådär på måfå.
Men men, routern gick att uppdatera så nu har vi åtminstone wifi igen.
Har du sett Teskedsgumman? Den tyckte jag var bra.Har varit hos mormor över helgen, så nu har jag 3 avsnitt av julkalendern att se ikapp .
Julkalendern Den börjar väl 1/12?Har varit hos mormor över helgen, så nu har jag 3 avsnitt av julkalendern att se ikapp .
Har du sett Teskedsgumman? Den tyckte jag var bra.
Julkalendern Den börjar väl 1/12?
Från och med i år har de ändrat tidernaJulkalendern Den börjar väl 1/12?
Finns det ingen annan verkstad som ligger bättre till och har bättre service?
+ matrial. men det är buke pris!Det var ju rena kapet
Min med. Liten en-persons-verkstad. Men han är SÅ duktig och SÅ tillmötesgående. Min bil är dessutom såpass gammal (2006) att jag inte bryr mig särskilt mycket vem som skriver/stämplar i serviceboken, bara servicen blir bra för bilens skull. Och det blir den .Min verkstad fixar tid inom nån vecka om jag ringer, glödlampor tar de utan tidsbokning.