Är det sant?! Har inte kollat det utan tagit för givet att de är veganska!Tips på vinägerchips? Alla jag hittat innehåller mjölkpulver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det sant?! Har inte kollat det utan tagit för givet att de är veganska!Tips på vinägerchips? Alla jag hittat innehåller mjölkpulver
Tomten anlände just till NK. 500 barn och deras trötta föräldrar står i kö för att sitta i tomtens knä och lämna en önskelista. Kämpar mot min inre tourettes och vill verkligen skrika "OKEJ KIDS, KNOW WHAT.. TOMTEN FINNS INTE!!!! NI KAN GÅ HEM!!!"
(gissar att vissa föräldrar nog skulle vara tacksamma mot mig. Dels får de gå hem, dels slipper de själva leverera den oundvikliga nyheten).
Tills att jag kom till "min inre tourettes" trodde jag att du drabbats av en enorm lust att själv hoppa upp i tomtens knä.Tomten anlände just till NK. 500 barn och deras trötta föräldrar står i kö för att sitta i tomtens knä och lämna en önskelista. Kämpar mot min inre tourettes och vill verkligen skrika "OKEJ KIDS, KNOW WHAT.. TOMTEN FINNS INTE!!!! NI KAN GÅ HEM!!!"
(gissar att vissa föräldrar nog skulle vara tacksamma mot mig. Dels får de gå hem, dels slipper de själva leverera den oundvikliga nyheten).
Jag skrev nån gång att jag tycker att barn är motbjudande. Det blev ett herrans livOkej funderar på att starta en Buke-tråd med ämnet "såhär mycket hatar jag barnfamiljer". Är detta en bra idé? Ja, nej, kanske....?
Är det sant?! Har inte kollat det utan tagit för givet att de är veganska!
Tills att jag kom till "min inre tourettes" trodde jag att du drabbats av en enorm lust att själv hoppa upp i tomtens knä.
Vet inte om jag ska vara besviken eller lättad
Alltså drevet som skulle komma! jag har inte så mycket emot familjerna, dom är helt okej så länge barnen inte är i närhetenOkej funderar på att starta en Buke-tråd med ämnet "såhär mycket hatar jag barnfamiljer". Är detta en bra idé? Ja, nej, kanske....?
Tänk den tråden i barnforumet samtidigt som @tornblomma postar sin "jag söker en lämplig hundras. Egenskaper spelar ingen roll, det viktigaste är att den har en grov kropp så att den inte får mig att se fet ut bredvid"-tråd i hund.Alltså drevet som skulle komma! jag har inte så mycket emot familjerna, dom är helt okej så länge barnen inte är i närheten
Lays och bjäre chips vinägerchips är veganska om jag minns rättJaa, tyvärr fattat inte varför!
Tänk den tråden i barnforumet samtidigt som @tornblomma postar sin "jag söker en lämplig hundras. Egenskaper spelar ingen roll, det viktigaste är att den har en grov kropp så att den inte får mig att se fet ut bredvid"-tråd i hund.
Buke hade exploderat
Lays och bjäre chips vinägerchips är veganska om jag minns rättÄr det sant?! Har inte kollat det utan tagit för givet att de är veganska!
Beordrad övertid på samtliga moderatorer!Plus en tråd om att jag alltid hoppar min häst på graman kanske?
Beordrad övertid på samtliga moderatorer!
Tack för tips! Är typ de enda chips jag äter.Lays och bjäre chips vinägerchips är veganska om jag minns rätt
SÅDÄR! Inlämningsuppgift nummer 3 uppladdad !! Nu kan jag göra vad jag vill resten av dagen.....
Det komiska är att jag egentligen tycker väldigt mycket om att skriva. Varför är det ändå så besvärligt med en deadline...??? Men jag lämnade in med 12 timmar tillgodo så jag tänker att jag var ute i rätt god tid ändå ?!