Fått ut skräp till transporten och gjorde ett ryck och rensade min garderob! Gött att ha det gjort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lays och bjäre chips vinägerchips är veganska om jag minns rätt
Att testa sig igenom vinkällaren kändes igår som en sjukt bra idé. Idag mer oklart.
Tänkte dock på @Tonto när dessa individer anslöt vid midnatt:
Visa bifogad fil 39857
Livet just nu.
Bakfull, 500 skrikande barn. En blåsorkester spelar wienervals.
Är det nu jag ska skriva - Man får vad man förtjänar...Livet just nu.
Det låter ungefär som händelserna som utspelades när Titanic sjönk.....Livet just nu.
Låna bil/få skjuts av någon? Ta ledigt från jobbet? Vi har också bara en bil. Brukar lösa sådant genom att få skjuts av mina föräldrar eller låna deras bil.Men lägg av! Problemen blir bara fler och fler..
Nu måste bilen servas, oljebyte i varje fall. Hur fasen löser vi det när jag måste ha bil till jobbet, finns ingen verkstad i närheten av jobbet, går inga bussar dit och vi har bara en bil?
Gaaah! Jag tror jag går i ide och kommer ut igen framåt semestern...
Är det sant?! Har inte kollat det utan tagit för givet att de är veganska!
Du kanske har tvättat bort det nu men till nån annan gång; olja brukar gå att tvätta ansiktet med, rapsolja, kokosolja eller liknande. Ta lite på en bomullstuss.Trött!
Vaknade tidigt och ligger nu i sängen och ligger och lyssnar på radio.
Tittade mig i spegeln förut och insåg att jag ser hemsk ut kring ögonen och har slut på sminkborttagning. Tvål och vatten svider..
Låna bil/få skjuts av någon? Ta ledigt från jobbet? Vi har också bara en bil. Brukar lösa sådant genom att få skjuts av mina föräldrar eller låna deras bil.
Din sambo/make då? Jobbar han också? Eller kan han skjutsa dig och ta hand om verkstadsbesöket under tiden du jobbar?Har ingen att låna av och ingen att åka med. Har inte råd att ta tjänstledigt ens en dag..
Din sambo/make då? Jobbar han också? Eller kan han skjutsa dig och ta hand om verkstadsbesöket under tiden du jobbar?
Det är ju inte idealiskt såklart, men det kanske är den enda lösningen?Det är fyra mil enkel väg till mitt jobb, verkstan tre mil åt andra hållet. Det blir dyrt om han ska skjutsa fram och tillbaka, bilen är inte direkt bränslesnål..