Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är du?Sitter fast på ICAs parkering. Batteriet i bilen är tvärdött
åt upp de sista taco chipsen igår kväll. Har inte kommit iväg idag till någon affärvill ha taco chips, till den guacemole som står i kylen
Åh, grämer mig över att mina dillchips är slutJa verkligen! Dillchips!
Mår mycket bättre i kroppen efter ett långt bad, fanns nog inte en centimeter på kroppen som inte gjorde ont innan jag la mig!
Nu har jag precis läst igenom veckans skörd av bloggar, har precis skickat ut en Doodle för att försöka få ihop ett möte nästa vecka eller veckan efter det, och nu ska jag försöka komma ihåg vad jag lovat göra i en valberedning jag sitter med i
Fyllde på sand i det tomma karet ändå. I morgon ska jag fylla på med vatten och kolla så att pumparna funkar.
Mina innevånare i 30 karet ska få flytta dit, de bor lite trångt nu, på den ytan
Finns ingen anledning att hålla fast vid SAAB-verkstäder, garantier ska gälla oavsett vilken auktoriserad verkstad som utfört jobbet. Det är en EU-lag sedan flera år tillbaka.Utför en liten småländsk håla. Det finns sin sagt verkstäder (av varierande kvalitet) men bara en som är auktoriserad Saab vad jag vet.
Förstår inte hur man orkar planera möten utan det!Doodle! Så smidig funktion...
AJ! hoppas du inte gjorde illa dig! men satan jag skulle inte klara det där.Tittar om och om igen på när jag först ramlade och sedan klarade det hittills svåraste problemet på klättringen
(Här är om någon mer vill se, tittar ni med ljud så varnar jag för att jag skriker lite )