Ångest hos min vän idag. Rejält jobbigt. Men skönt att vara här och se att han 7nte mår allt för kasst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det så uselt utbud på verkstäder i Småland? Vi lämnar visserligen våran på Volvo men det har hänt en gång att de har behållit bilen över natten och då var det ett misstag av mekanikern som orsakade det och han tog omgående fram en hyrbil utan extra kostnad för oss. Annars så blir jag erbjuden lånebil men tackar alltid nej.Det finns massor med verkstäder men de flesta säger nej när jag ringer och frågar om service. Alternativt att de vill ha bilen i två tre dagar.. Utan lånebil. Sen finns det en del hemmafifflare men vi vill ha serviceboken ordentlig ifylld och helst av auktoriserad verkstad.
De som bor i 30 karet nu. En kamphane, några guppy, några mollys och ancitrus yngel, snäckorVilka blir det som får bo där?
Är det så uselt utbud på verkstäder i Småland? Vi lämnar visserligen våran på Volvo men det har hänt en gång att de har behållit bilen över natten och då var det ett misstag av mekanikern som orsakade det och han tog omgående fram en hyrbil utan extra kostnad för oss. Annars så blir jag erbjuden lånebil men tackar alltid nej.
Jag gillar vår "personliga tekniker" jag har svängt in där ett par gånger om smågrejer som han fixar, sist behövde jag motorolja och boka tid för hjulinställningarna. Han fixade en tid en vecka senare eftersom jag sa att det inte var någon brådska, hämtade olja och följde med mig ut och fyllde på oljan åt mig.
Men jag fattar inte att de inte tar emot? Servar de inte Saab alls? Mekonomen brukar serva alla sorters bilar och finns på många ställen, det kan kanske vara värt att kolla?Det finns verkstäder men ingen som tar emot (inom vettigt avstånd).
Fick ännu ett stipendie!!!
Detta ska jag använda till att köpa en filmkamera, det behöver jag verkligen!
Alltid roligt att kolla mailen just nu, vet aldrig vad som finns där.
Livet återvänder! Efter typ sex Resorb. Tant kan uppenbarligen inte längre shotta i samma tempo som ungdomarna
Men jag fattar inte att de inte tar emot? Servar de inte Saab alls? Mekonomen brukar serva alla sorters bilar och finns på många ställen, det kan kanske vara värt att kolla?