Vad göra med "julig" julklapp i efterskott?

bettysmatte

Trådstartare
Skulle lämna över en julklapp igår, men pga väder och väglag blev det inte så. Nu kommer jag inte att kunna ge julklappen förrän EFTER jul, troligtvis i mellandagarna. Problemet är att julklappen består av mat och dryck som har med julen att göra... Maten (godiset) kan jag göra nytt, för vi äter väl upp det andra :angel:, men ska jag göra det? Eller ska jag hitta på något annat? Snöpligt när jag man satt ihop en hel korg... Hur hade ni gjort?
 
Sv: Vad göra med "julig" julklapp i efterskott?

Jag hade gett det efter jul. Som jag skrev brukar det uppskattas även då. Okej om det börjar bli in i januari, då skulle jag byta ut innehållet i korgen, men om du kan ge det i mellandagarna så tror jag med tanke på innehåll och mottagare att det kommer blir precis lika lyckat då =)
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 833
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 984
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp