Vad göra i Trollhättan/Lilla Edet m.m ?

Halcyon

Trådstartare
Ska fira min pappa som bor i området med syster och några till, tänkte äta nått gått men eventuellt hitta på något. Nu är jag inte ofta däromkring så kommer inte på några bra saker.

Så tips? :D Ska va för ca 4-6st pers

Har kollat upp bowling och uteslutit det då inte hitta nått bra (sommarstängt i Trollhättan).
 
Även jag tipsar om Restaurang Albert som föreslås ovan. Promenad runt slussarna eller en tur på älven med turbåten kanske?
 
Definitivt Alberts! Håller med om slussarna också. Sen tycker jag att det finns mycket trevligt att göra i södra dalsland bland annat om man vill uppleva natur och lite sånt annat. Är det mer stadsaktiviteter man vill syssla med är det inte så mycket som händer just där, är jag rädd. Kanske. :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 825
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 980
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 525
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 976

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp