Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på polo :confused: Aldrig tittat på sporten ordentligt innan och vet inte helt vad jag tycker. Väldigt häftigt men hur tusan tränar de hästarna att gå på varandra sådär? :o

Alltså folk är Idioter och jag gillar inte folk. Men jag har uppnått en ålder då jag utan problem kan ta att bli utslängd bara för att jag fredar mig själv och mitt sällskap. Nu var det dock extra viktigt efter jag hade med mig ett gäng 18åringar. Gaaaaaah
Slängde de ut er för att du fredade er?????
Vilka jäkla puckon..
:rage::rage:

Alltså folk är Idioter och jag gillar inte folk. Men jag har uppnått en ålder då jag utan problem kan ta att bli utslängd bara för att jag fredar mig själv och mitt sällskap. Nu var det dock extra viktigt efter jag hade med mig ett gäng 18åringar. Gaaaaaah
En kurs i krogvett i skolan kanske är på sin plats?

Nya mattan passade utmärkt i badrummet! :love: Och så hämtade vi upp en av mina äldre mattor som är gjort av plast och la den i hallen utanför. Mycket bättre och förhoppningsvis mycket lättare att städa och hålla rent efter katten och de smulor hon drar med sig ut från kattlådan, den förra var djävulsk att försöka sopa :cautious::nailbiting::crazy:
Håller tummarna!

PÅ det här landet är det både kallt,mörkt och väldigt blött uppifrån o ner :D
Är du ff nykter nog för att skriva på buke?:p

Här var det bara dimmigt. Varken kallt eller blött :D Nu är vi dock i en taxi på väg hem till mig. Vi är jag, min kompis och en kompis till henne.
Och jag börjar nyktra till nu ;)

Nattens funderingar: Hmmm, är det värt att knapra på salta rostade solrosfrön för att man då låter bli att tugga på naglarna och de växer dock med nackdelen att man blir nog tjockare också....

Jag ligger i sängen i mitt svala sovrum. Mina fötter är trötta. Kanske inte så konstigt eftersom jag har gått, eller mest dansat, 8 642 steg sen midnatt :p

Nattens funderingar: Hmmm, är det värt att knapra på salta rostade solrosfrön för att man då låter bli att tugga på naglarna och de växer dock med nackdelen att man blir nog tjockare också....

Hmm. Funkar inget nyttigare alternativ, typ morötter eller så? Eller stopp-och-väx?

Hmm. Funkar inget nyttigare alternativ, typ morötter eller så? Eller stopp-och-väx?
Jag blir dock mätt av de sakerna. Solrosfrön blir man inte lika lätt mätt av. Tuggummi får jag bara gas i magen av. Sånt där nagellack är äckliga precis som de ska vara men det är totalt omöjligt att slicka fingrarna om man råkat få något på dem, det funkar inte :rofl:

Tittar på polo :confused: Aldrig tittat på sporten ordentligt innan och vet inte helt vad jag tycker. Väldigt häftigt men hur tusan tränar de hästarna att gå på varandra sådär? :o

De spelar med Argentinska poloponnyer. De har avlats fram för att inte ge sig på varann.
Jag har haft min med 30-40 såna på lösdrift några år. De var helt annorlunda halvblod. Och bara ett fåtal andra har fått ha sina hästar där genom åren IOM att många av dem inte ens skulle kunna försvara sig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799
Kultur Hej! Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf). Jag...
Svar
6
· Visningar
391
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 241
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka