Jag kan ha skällt ut honom efter noter. Det typ hjälpte...@bumpo Om du vill så kan du få mitt nummer så kan jag agera skägg åt dig om det skulle kännas lättare och inte förvärra situationen? (Om du inte redan kört med den såklart)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ha skällt ut honom efter noter. Det typ hjälpte...@bumpo Om du vill så kan du få mitt nummer så kan jag agera skägg åt dig om det skulle kännas lättare och inte förvärra situationen? (Om du inte redan kört med den såklart)
Nää, jag vet. Men det tar på glädjen att hantera rövhattar. :/Det där är ingen riktig man, det där är en idiot!
Jag kan ha skällt ut honom efter noter. Det typ hjälpte...
Och hur tusan hinner dom se och TRÄFFA bollenTittar på poloAldrig tittat på sporten ordentligt innan och vet inte helt vad jag tycker. Väldigt häftigt men hur tusan tränar de hästarna att gå på varandra sådär?
Alltså folk är Idioter och jag gillar inte folk. Men jag har uppnått en ålder då jag utan problem kan ta att bli utslängd bara för att jag fredar mig själv och mitt sällskap. Nu var det dock extra viktigt efter jag hade med mig ett gäng 18åringar. GaaaaaahVad bra, mitt offer still stands om det behövs någon annan gång
Slängde de ut er för att du fredade er?????Alltså folk är Idioter och jag gillar inte folk. Men jag har uppnått en ålder då jag utan problem kan ta att bli utslängd bara för att jag fredar mig själv och mitt sällskap. Nu var det dock extra viktigt efter jag hade med mig ett gäng 18åringar. Gaaaaaah
En kurs i krogvett i skolan kanske är på sin plats?Alltså folk är Idioter och jag gillar inte folk. Men jag har uppnått en ålder då jag utan problem kan ta att bli utslängd bara för att jag fredar mig själv och mitt sällskap. Nu var det dock extra viktigt efter jag hade med mig ett gäng 18åringar. Gaaaaaah
PÅ det här landet är det både kallt,mörkt och väldigt blött uppifrån o nerDet är dimma ute på landet.
PÅ det här landet är det både kallt,mörkt och väldigt blött uppifrån o ner
Är du ff nykter nog för att skriva på buke?![]()
Nattens funderingar: Hmmm, är det värt att knapra på salta rostade solrosfrön för att man då låter bli att tugga på naglarna och de växer dock med nackdelen att man blir nog tjockare också....
Jag blir dock mätt av de sakerna. Solrosfrön blir man inte lika lätt mätt av. Tuggummi får jag bara gas i magen av. Sånt där nagellack är äckliga precis som de ska vara men det är totalt omöjligt att slicka fingrarna om man råkat få något på dem, det funkar inteHmm. Funkar inget nyttigare alternativ, typ morötter eller så? Eller stopp-och-väx?
Tittar på poloAldrig tittat på sporten ordentligt innan och vet inte helt vad jag tycker. Väldigt häftigt men hur tusan tränar de hästarna att gå på varandra sådär?
Och hur tusan hinner dom se och TRÄFFA bollen![]()