R
Reykjavik
Onsdag är väl lillördag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Onsdag är väl lillördag?
En tanke som slog mig just nu men har med dina andra trådar att göra också, det är inte möjligt att förlägga arbetstiden utanför ramarna? T.ex ta 4 timmar fritid mitt på dagen så att du kommer ut en stund när det är dagsljus.Det blir ingen promenad i solen idag heller. Lunchen tar slut om 10 minuter och maten är inte ens klar. Bara för att jag var tvungen att åka iväg och hämta en dator...
Stackare!!Sitter fullproppad av citodon och försöker att inte tänka på rotfyllning. Urrk, kan inte äta och eftersom jag är diabetiker så är jag också skakig som fasiken. Hur sjutton kan det göra så ont trots citodon och ipren? Kill me now.
Du kanske är som mig, Citodon funkar ungefär lika bra som halstabletter och skulle jag dra i mig hela asken så händer nada.Sitter fullproppad av citodon och försöker att inte tänka på rotfyllning. Urrk, kan inte äta och eftersom jag är diabetiker så är jag också skakig som fasiken. Hur sjutton kan det göra så ont trots citodon och ipren? Kill me now.
Stackare!!
Ska du till tandis och fixa problemet snart? Jag lovar, det är mycket skönare efteråt...
Du kanske är som mig, Citodon funkar ungefär lika bra som halstabletter och skulle jag dra i mig hela asken så händer nada.