Vad gör vi? Nu kör vi! del XLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen slutfört all lödning, tre dagar tog det. Måste dock beställa mer mikrofoner eftersom jag inte litar på att de 80 som finns i Borneo funkar.

Har världens huvudvärk! Hoppas dock på att den går över snart, för jag vill gå och dansa och jag måste jus städa köket ikväll (eller kylen) eftersom jag glömt det förra veckan :rofl:

Fick precis ett samtal från windows (på engelska) att jag har ett allvarligt fel på min dator.
Svarade "konstigt för jag har en mac?" men kvinnan var sååååå hjälpsam och sa det gällde mac-datorer också. Hade ingen ork driva med henne längre än så så jag kallade henne lögnare, bedragare och att hon skulle "fuck off"
moget cewe, moget :rofl:

Har nu två inbokade visningar av häst. Hur gör man då? Kan man be den första invänta besked tills den andra har varit och tittat? Vill gärna träffa båda. Är fyra dagar mellan visningarna och de kör båda från ett angränsande län.

En kaffe och en cigg gör nog att jag överlever några minuter till :meh:

Hade Sala på dagens agenda men jag får flytta det för jag hinner inte med det.

Älskar akuta lgh städningar...

Är det lördag snart?

Har nu två inbokade visningar av häst. Hur gör man då? Kan man be den första invänta besked tills den andra har varit och tittat? Vill gärna träffa båda. Är fyra dagar mellan visningarna och de kör båda från ett angränsande län.

Beror på hur du känner med den första :) Känns det rätt är det väl bara att ringa den andra och säga att hästen blev såld.

Det är min schemalagda yogatimme just nu men det här går inte. Min inneboende lagar mat och det luktar stekos ända in i sovrummet trots stängd dörr. Så jag vill inte andas genom näsan helt enkelt.

Slog upp ögonen 10.30 efter att ha sovit som en stock inatt. Dricker nu kaffe med granntanten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 036
Senast: Niyama
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: tanten
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Emiro
·
V
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
583
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka