Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag haft en lugn och skön dag här hemma. Startade med att rida ut Annie med Aramis som handhäst, det var andra gången och gick superbra :)
Efter det tog jag det lugnt inne ett par timmar innan jag gick ut för att mocka lösdrift, skura o fylla badkar och lite annat småpyssel runt stall/hästar.
Kvällen tillbringas i soffan med kissarna.

Dricker te och äter brieost :d samt försöker knåpa ihop en boendeannons :idea:
HV ska ge mig skriftlig referens i veckan, hoppas han kommer i håg det bara :cautious:
Hunden är sjukt ynklig men fått nytt smärtstillande nu och efter för många timmar äntligen kissat, tänka att man kan bli så glad för en sån sak :D

Telia är som en finne röven. Jag råkade betala för mycket till dem för en tid sedan och fick tillbaka pengarna på en papperslapp som jag kunde lösa ut någonstans. Haken var bara att nästan hälften gick till avgiften för att lösa in girot, oavsett om man löste in mot kontanter eller handlade för den.

Fan att ett misstag kan vara så dyrt. Varför inte bara dra av pengarna från nästa faktura?

Jäkla skitdag rent allmänt. Jag sjukade mig från jobbet idag också p.g.a. huvudvärk och illamående.

Har knåpat ihop ett blogginlägg. Imorgon måste jag jobba (ledigt idag pga kaoshelgen :p ) men räcker om jag är 12 på jobbet så ska ta en göttig sovmorgon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 020
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka