Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Datorn är köpt i Sverige. Det går inte att flytta knapparna på det fysiska tangentbordet.
Visa bifogad fil 18305
I sådana lägen är jag grymt lycklig över att ha vedspisen kvar i köketStrömmen gick och jag jobbar hemifrån... fick koppla datorn på telefonens 4G och jobba från laptopen istället. Enligt Ellevio kan det dröja med åtgärd så maken lär väl få köpa hem pizza eller något då vi inte kan laga mat.
I sådana lägen är jag grymt lycklig över att ha vedspisen kvar i köket heart
Den används även när det finns ström ibland om den ändå är varm så kan det lika gärna koka därI sådana lägen är jag grymt lycklig över att ha vedspisen kvar i köket heart
Igår tappade jag ett glas i köket. Idag upptäckte jag att jag uppenbarligen inte städade tillräckligt bra. Det blöder. Massor.
Här behöver man bara en soptunna om man har nån form av kompost. Men det ska ske skriftligt. Annars måste man ha två. En för brännbart och en för matavfall.Får man vara utan soptunna? Eller man kanske har flera?
Byte av soptunna kostade 313 och det kan jag köpa eftersom de då ska ta med en ny och ta med den gamla De måste väl köra ut med en annan bil?
Men 225 spänn bara för att ändra så de kommer mer sällan kan det vara så omfattande och krångligt
Det var lite besvärligt att torka upp en massa blod från golvet samtidigt som jag försökte hålla tryck på hälen för att stoppa blodet.