Vad har du gjort?Jag har förlorat förmågan att sätta mig ner. Orkar helt enkelt inte hålla emot på vägen ner. Jag liksom rasar istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du gjort?Jag har förlorat förmågan att sätta mig ner. Orkar helt enkelt inte hålla emot på vägen ner. Jag liksom rasar istället.
Är det tillåtet att gå och lägga sig redan nu?
JaÄr det tillåtet att gå och lägga sig redan nu?
Vink vink @athena_arabians!
Jag har förlorat förmågan att sätta mig ner. Orkar helt enkelt inte hålla emot på vägen ner. Jag liksom rasar istället.
Jag plöjde igenom en timme funktionell träning i morse jag har inte tränat på 3-4 år och knappt haft nån vardagsmotion det senaste kvartalet, så det känns rätt bra nu kan jag lovaVad har du gjort?
Haha, I wish! Men jag ska roa mig med jobb 06-18 imorn så jag får nöja mig med förra helgens överblivna groggvirkeDu ser, det är inte nyttigt att springa på gymmet
Edit: Eller är du full redan?
Byta batteri i min gamla telefon eller köpa ny?
Haha, I wish! Men jag ska roa mig med jobb 06-18 imorn så jag får nöja mig med förra helgens överblivna groggvirke
Ja, tack brukar vara okej med att jobba helg men den tiden är inget vidareVilken misär, beklagar
Det är väldigt varmt ute. Varmt som det borde bli åska. Lustprincipen gäller fortfarande. En tur till staden och köpa 60års present och sen får det nog bli middag på någon uteservering.