Vad gör vi? - Kids Edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo men iaf förr fanns det bygel. Jag vet många som haft sådana från början. Nä den tar man inte med sig. Men ärligt tror inte vi släpade med någon stol alls eller jag vet det.
Det finns fortfarande bygel till Tripp trapp, vår kille har använt sin sedan 5 månaders ålder. Vi är helnöjda med den! Det är enkelt att sitta stadigt i den från tidig ålder och jag vill att det till vardags ska finnas ett bra fotstöd.
Men vi har även en antilop att ha med när vi är hos släkten som bor långt bort så han inte behöver sitta i knät på oss när vi äter 😅 han kan få väldigt långa armar och sjukt snabba händer 😅

Jo men iaf förr fanns det bygel. Jag vet många som haft sådana från början. Nä den tar man inte med sig. Men ärligt tror inte vi släpade med någon stol alls eller jag vet det.
Ja, alla de saker du skriver skrev jag ju, dvs det krävs någon bebisfunktion och att jag släpade med den där stolen hur mycket som helst. Därför tyckte jag den var väldigt smidig. Plus att man kan köra hela stolen i diskmaskin. Vill man inte ha de funktionerna så finns det ju många andra (dyrare) alternativ.

Ja, alla de saker du skriver skrev jag ju, dvs det krävs någon bebisfunktion och att jag släpade med den där stolen hur mycket som helst. Därför tyckte jag den var väldigt smidig. Plus att man kan köra hela stolen i diskmaskin. Vill man inte ha de funktionerna så finns det ju många andra (dyrare) alternativ.
Vadå släpar folk runt på matstolar? Har nog inte varit med om det...

Vintertid, varför håller vi fortfarande på med det? Bebis som inte brukar vakna före 06 i alla fall tyckte att 04.12 var en bra tid att gå upp just idag. Mentalt väldigt utmanande 😄 Tur han ska sova snart igen!
Jag tänkte skriva nästan liknande inlägg, eller ”vem kom på det här med att byta tider?” Nu vaknade mina strax innan 06, så helt ok, men dagen kommer bli lång 🤯

Åh tack för påminnelsen, det förklarar varför A vaknade 06:50. Kul att jag glömt bort tidsomställningen när jag legat och tänkt på det hela natten 😂 sömnbrist eller hur var det :p

(Nej 06:50 är inte så tidigt egentligen. Men jag lyckades inte somna ordentligt förrän strax innan 02 pga stökigt barn 😬)

Vadå släpar folk runt på matstolar? Har nog inte varit med om det...
Jag gjorde det massor, var ju supersmidigt att själv kunna få sitta och äta även hemma hos folk som inte har barnstol. Oavsett, skitsamma. Mitt tips var baserat på att de är billiga och till stor del smidiga, och det var därför jag inte tipsade om tripp trapp. Det har vi nu men är ju inte beroende av barnstol på samma sätt med ett större barn!

På tal om att ta med barnstol till andra, vi har en Bumbo multi-seat tror jag den heter. Den kan man spänna fast på en vanlig stol så blir det som en matstol. :up:

F7FC4522-7920-45BC-99D3-7A8A69A76C2E.webp

Beter oss, som vanligt, helt normalt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka