Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fascineras av hur ens "gränser" hela tiden flyttas för vad man tänker att man fixar. Efter att vi fick två barn är det rena semestern att vara iväg ensam med ett, vilket jag tyckte var ganska jobbigt när vi bara hade ett. De 4,5 timme jag och stora var på stranden idag var typ lika utvilande som egentid! Hänger nog ihop med att han blir större och mer förståndig såklart, men även att åka med bara lilla är en promenad i parken jämfört med hur det kändes förr.
Hemma igen efter väldigt trevlig kväll där vi faktiskt pratade om annat än barnen Min kära mor sa dock lätt anklagande vid hemkomsten att det faktiskt varit kaos, då lilla vägrat äta sin kvällsflaska och sen gråtit sig till sömns . Och att hon nog var för liten att lämna på det sättet. (Detta är alltså mormodern som erbjöd sig att ta stora en natt när han var typ en månad, så att vi kunde "få en natt på hotell" Tror inte det va...)Vi är med barnen i min hemstad och hälsar på mormor och morfar. Ikväll ska dom få barnvakta medan jag och sambon går ut och äter Så ovant att ha barnvakt, det händer liksom aldrig. (tror kanske fyra gånger sedan stora föddes för 4,5 år sedan) Stora kommer ta det bra, han är väldigt trygg med morföräldrarna, men lilla har vi ju aldrig lämnat innan. Samtidigt hade jag aldrig ens övervägt det när stora var i samma ålder (10 månader) så jag tror det löser sig fint.
Visa bifogad fil 95749
Diskussionerna VARJE dag med barn som hatar att bli insmord
Åh vad skönt! Hoppas att det blir lättare här också, framför allt ansiktet avskyr hon att smörja.Ja fy fan! Allt krångel innan man kommer iväg, oavsett vad krånglet består av, är ju så påfrestande!
Vi hade tur och från en dag till en annan bara accepterande lillan solkrämen, och nu står hon stilla och låter sig smörjas hur enkelt som helst. Hjälper tom till. Helt sjukt och är tacksam typ varje dag