Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag gjort det handlar om att inte ha något val börja jobba kl 10 är helt värdelöst. Men på sommaren funkar det. På vintern skulle jag nog inte vara så ambitiösFunderar på hur folk orkar lasta häst och åka iväg och träna kl 7 på morgonen.
Tidigaste uppsittningarna (men hemma då) jag gjort har varit kring 05.30 sen ut och rida en mil.Funderar på hur folk orkar lasta häst och åka iväg och träna kl 7 på morgonen.
Tidigaste uppsittningarna (men hemma då) jag gjort har varit kring 05.30 sen ut och rida en mil.
Vad var det för övning? Vi kämpar också med galoppen.Vilken galoppfattning vi fick till I går!
Fick tips om en övning och sen gjorde jag en fattning som vanligt och jäklar i min låda vad den blev bra Fick den på lätt hjälp, genom kroppen och han bara sög tag framåt i språnget.
Vi har kämpat lite med att första språnget blir lite tveksamt och hävande, men kanske var det denna övning som gjorde att polletten trillade ner