Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tröstäter lunch på Burger King. Varit på sjukhuset sen kl 8 idag och nu är jag trött och tycker synd om mig själv som kan lägga ytterligare en sjukdom i bagaget. *suck*
Jobb telefonen la dessutom av så måste fixa den också. Typiskt

John Blund har dragit. Jag är övergiven :(.

Hopplöst att sova inatt och kroppens termostat har ballat ur. Vissa kroppsdelar är kalla (exempelvis fötterna) och andra är på tok för varma (t.ex. knäna).

Nu har jag tagit en nattmacka och gör ett nytt försök. :meh:

Jag hade samma inatt. Bytte täcken, filtar, kläder, sockor och elsulor varje kvart typ. Det blev aldrig bra.
Idag är jag slöööö!
Men har massor att göra hela dagen.
Borde få sova inatt iaf.

Förbereder mig mentalt på att jag om ca en halvtimme måste resa mig ur soffan och gå iväg för att hämta stora barnet på fsk. Känner mig så himla less idag. Andra dagen på rad jag vaknar i panik kl 8 och inser att det är knappt en timme till lämning på fsk och båda barnen sover...

Alla som saknar JB - han sätter in hela sitt artilleri på mig varje natt så han har väl inget till övers för er. Jag sover som om jag vore klubbad. Ändå är jag trött. (Mina järnvärden är bra)

Har varit och gjort lashlift och fick som vanligt höra att jag har omöjliga fransar. Är du verkligen svensk? Folk i Sverige har inte såna här fransar. Men joråsåatt nu är dom böjda ;)

Så avis! Jag har tre korslagda strån på några mm känns det som.
Både på bryn och fransar. Haha!
Tack för smink!

Måste folk skriva så korkade saker och vara s0 oförmögna att läsa innantill just idag när jag är på uruselt humör???? :rage:
Har säkert iiiiinget med mitt humör att göra hur jag uppfattar dem! :meh::cautious::angel:

Mer kaffe kanske hjälper?

Skrev nyss på anställningsavtalet för mitt sommarjobb, så jäkla nöjd med arbetsplats, arbetsuppgifter och lön i år:bump::banana: Och har jag tur + gör ett jäkligt bra jobb i sommar så lär jag öka mina chanser att kunna få ett "riktigt" jobb där när jag tar examen i januari :nailbiting:

På jobbet igen och efter flera trevliga kunder är jag på glatt humör igen :D

Nu mår man dock bara dåligt över allt man vräkte i sig på BK... Tog visserligen den lilla whopper jr men alla tillbehör till såsom lökringar, dippsås mm mm tja det gjorde sitt till kan jag säga.
Bamsemätt och däst och blodsockret far. (riktigt smart Clara -NOT!)

Men snart drar jag igen och åker till stallet :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
367
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka