Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså denna lille gäst vid bordet bredvid!

6E19967D-4F65-408A-87C8-441A6D55D89A.webp

Mätt så jag storknar, mycket god mat och pappa bjöd på mjuk pepparkaka med toscatäcke. Riktigt gott!

Hu. en av mina mardrömmar.

Ett nybyggt 33-våningshus i Sydney är utrymt efter att man börjat misstänka att det kan kollapsa.
Nybyggt för i helskotta! Tänk att bo på typ 29 våningen och få reda på att huset kan ramla ihop. Jag skulle få panik. Ska man ta hissen, ska man börja springa eller vad. :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

Nu vill jag gå och lägga mig! Först ska jag skjutsa hem farmor sen vill jag sova. Men jag misstänker att vi ska spela spel när vi kommer tillbaka. Jag vill soooova!

Kom hem från svärmor vid tolv, åkte inom affären för att handla dagens julmiddag sen hem och dammsugade. Sen lägga lillan för sovstund och somnade med henne. Sov i 2,5 timmar och missade Kalle ( som jag lyckas varje år) glott tv en stund, öppnade lite klappar (fick världens bästaste.paket av sambon 😍) och sen lagade jag middag. Renskav med kopiösa mängder grädde och pressadpotatis samt vitlökssmörslungade ärtor till. Chokladpudding och creme brulé till efterrät. Sen tillbringat hela kvällen i soffan.
Helt perfekt julafton :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
203
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 514
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 059
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V