Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt! Och på en del arbetsplatser blir det fasligt krångligt... inom vården så är vi fortfarande noga med att ingen får vara på plats med symtom. Blir knappast lättare att efterhålla när karensdagen kommer åter, utan den var det aldrig ett problem och det är ju massa yrken som fått sänkta sjuktal genom att man är hemma vid symtom och slipper tappa en hel dags inkomst! Det borde vara mer värt i det långa loppetAtt vi ens har karensdag är ju helt galet (och ännu galnare att den återinförs), klart folk går till jobbet symtom då. Vare sig det är covid/influensa/förkylningar så bidrar det ju definitivt till att FLER blir sjuka.
Undrar just om min barndomsvän märkt nått (jobbar inte alls på den avdelningen och jag vet icke hur långt mellan dessa två avdelningar )det är men lite annorlunda helt klart, minst sagt!Visa bifogad fil 77151
”Älgen har tyvärr slunkit in genom fönstret” på ortopedavdelningen. Man ba ok. Inga konstigheter. Sånt som händer då och då
svarar mig själv; jepp.Undrar just om min barndomsvän märkt nått (jobbar inte alls på den avdelningen och jag vet icke hur långt mellan dessa två avdelningar )det är men lite annorlunda helt klart, minst sagt!
Känner en som slagit in de första redan ;P. Nä men varför inte. Varför köpa allt mot jul, stress och elände. Nej jag börjar också hellre tidigt numer!Beställt lite julklappar till dottern.