Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom lite sent iväg i säng efter jag tittat på film… vilket jag ångrar bittert nu då jag alltid brukar somna innan pojkvännen som snarkar, så jag blev sur och gjorde ett högt snarkljud tillbaka och puttade till honom. Nu är han tyst. Game on :p

Om Maken snarkar puttar jag pa honom direkt sa han vander pa sig och slutar snarka ... det ar varre nar hundarna snarkar. :cautious:
 
Ligger i soffan, har precis ätit frukost. Snart dags att klä på sig, rasta hundar osv. Försöker fortfarande komma på något kul som skulle gå att göra i eftermiddag, men kommer inte på något. Hade en tanke om att ge mig ut med hundarna och kameran, men så ska det såklart regna. Med lite tur ändras väl det.
 
Då var semestern slut. Blandade känslor, som vanligt efter en längre ledighet.
Blir lite special eftersom ungarna är lediga till mitten respektive slutet av nästa vecka och vi nyss fått hem en liten 8 veckors valp med allt vad det innebär 😅 Glad för hemmakontor och flexibelt jobb!
 
🙄 Blir så trött, vi har bokat ett släp med oneway för att slippa åka tomme tills på torsdag och lämna fredag. Men idag kom mejl om att det inte fanns något och att vi kunde ändra bokningen via en länk. Väl inne på länken står det bara att anslutningen misslyckas. Orkar inte strula med sånt här 😫
 
Äntligen lite frukost och kaffe 😅 Sömnbristen gör sig påmind så här på morgonkvisten. Visserligen sov jag på färjan över men de blir ju inte samma sak. Så frukost sen vila sig i form lite 😂 Har lovat att tvätta undan efter de som hyrde med så var bara att slå igång tvättmaskinen.
 
Kraschade igår kväll (BS) 2.1 och fick panikäta glass. Fick i mig någon rostad bröd macka och sedan kommer jag inte ihåg så mycket mer. Jag hade 27.4 när jag kom hem i söndags natt efter bröllopet så det var några enheters skillnad. Tog kanske lite väl mycket för att parera upp. :meh:
 
Jag hade tänkt starta dagen, men Lukas håller inte med.

20210809_091816.jpg

Antar att ett kapitel till i boken inte är helt fel heller. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 874
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp