Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤ Grattis till både faster och fästmö!Sitter i mina föräldrars hus och njuter till 110% av lite ensamtid (nämnda föräldrar är i sommarhuset och sambon åkte hem till Skottland i förmiddags). Det har hänt väldigt mycket de senaste två veckorna och jag kan idag kalla mig både faster och fästmö Hade inte väntat mig att någon av de sakerna skulle ske (brorsonen kom en hel månad för tidigt) och inget av det har riktigt sjunkit in ännu, tror jag. Känns som att jag skulle behöva en semestervecka till för att landa ordentligt i det, men imorgon är det dags för jobb igen. Känns ändå helt ok! Nu ska jag tillaga ett av mina många guilty pleasures som jag har när jag är i Sverige (snabbmakaroner med Felix delikatessköttbullar och ketchup ) samt titta på ett TV-relaterat guilty pleasure (Virgin River ) och försöka hålla mig vaken till åtminstone kl 21
Grattis till att ha blivit en fästmöSitter i mina föräldrars hus och njuter till 110% av lite ensamtid (nämnda föräldrar är i sommarhuset och sambon åkte hem till Skottland i förmiddags). Det har hänt väldigt mycket de senaste två veckorna och jag kan idag kalla mig både faster och fästmö Hade inte väntat mig att någon av de sakerna skulle ske (brorsonen kom en hel månad för tidigt och frieriet var helt oväntat) och inget av det har riktigt sjunkit in ännu, tror jag. Känns som att jag skulle behöva en semestervecka till för att landa ordentligt i det, men imorgon är det dags för jobb igen. Känns ändå helt ok! Nu ska jag tillaga ett av mina många guilty pleasures som jag har när jag är i Sverige (snabbmakaroner med Felix delikatessköttbullar och ketchup ) samt titta på ett TV-relaterat guilty pleasure (Virgin River ) och försöka hålla mig vaken till åtminstone kl 21