Vad gör vi? Del CXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen. Hundarna motionerade och allt klart för imorgon, har t.o.m. kommit ihåg att pumpa cykeldäcken! Dock fruktansvärt opepp på allt och vet att det den här gången inte kommer kännas bättre imorgon heller, tvärt om. Skulle vilja planera in något kul att göra på kvällarna, men hur ska det gå när man troligen är för trött för det mesta?
 
Hur kan man bli hungrig igen fast middagen redan ätits :crazy: mycket gott dessutom så tog två gånger.
Kan inte gärna äta upp min matlåda till imorgon också då får jag leva på mackor isåfall :angel:

Ingen ordning och missade/hann inte att äta lunch idag så kanske därför det blev så konstigt allting.
Nu blir det sömn förhoppningsvis och sedan astidig väckning imorgon. Är inte speciellt trött nu men lär väl vara zombie imorgon bitti…
 
Nej, men just för att det är hos @tornblomma :rofl:

Min bror suckade precis och ba ”du behöver ju inte gå till en byggmästare för att byta några strängar när du inte ens kan spela”.

Ursäkta men… :meh:

F7E445CB-5978-48E9-89F5-B205D9AFEC60.gif
 
Jag har kvällspromenerat våfflan (vi är dyngsura!), och tidigare köpt ett paket "Fishless Fingers" som var på extrapris. Alltså fiskfria fiskpinnar. Det ska bli spännande att prova!

Åh, är det Lidls? Hört från skotsk vän att de kommit (som tillfällig grej?) och fick tydligen strålande betyg!
 
Blir till att googla jobbannonser för hela slanten, för ärligt talat.... om de inte kan ge mig detta efter fem år av att inte be om ett skit på minimumlön kan de slänga sig i väggen faktiskt. Det finns gott om jobb.
Ska bara försöka andas och prata med avdelningschefen först, det har inte funnits tillfälle till det nu under helgen. Men vi SA ordagrannt i Fredags att vi skulle ta oss tid att prata om och komma överens om min semester när vi fick tid, och nu är den plötsligt totalnekad?! Så jävla arg!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 103
  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
75 874
Senast: Rosett
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp