Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
🤣🤣🤣 Hittade detta i mailen

"Hälsningar! Jag måste dela dåliga nyheter med dig.

För ungefär några månader sedan har jag fått åtkomst till dina enheter som du använder för att surfa på internet.

Efter det har jag börjat spåra dina internetaktiviteter. Här är händelseförloppet: Någon gång sedan jag har köpt åtkomst till e -postkonton från hackare (nuförtiden är det ganska enkelt att köpa sådant online).

Uppenbarligen har jag lätt lyckats logga in på ditt e -postkonto Om du tvivlar kan jag göra några klick med musen och alla dina videor kommer att delas med dina vänner, kollegor och släktingar.

Jag har inte heller något problem att göra dem tillgängliga för allmänheten.

Jag antar att du verkligen inte vill att det ska hända, med tanke på specificiteten hos de videor du gillar att titta på, (du vet helt vad jag menar) det kommer att orsaka en riktig katastrof för dig.

Låt oss lösa det så här: Du överför $ 1650 USD till mig (i bitcoin -ekvivalent enligt växelkursen vid tidpunkten för överföringen av pengar), och när överföringen är mottagen kommer jag att ta bort alla dessa smutsiga saker direkt.

Efter det kommer vi att glömma varandra. Jag lovar också att inaktivera och ta bort all skadlig programvara från dina enheter.

Lita på mig, jag håller mitt ord. Detta är en rättvis affär och priset är ganska lågt, med tanke på att jag har kollat in din profil och trafik ett tag nu. Om, om du inte vet hur du köper och överför bitcoins - kan du använda vilken modern sökmotor som helst.

Här är min bitcoin plånbok: 1P9JechND5yGa9HhKh6hH2R2u2nwRYryMx

Du har mindre än 48 timmar från det att du öppnade det här e -postmeddelandet (exakt 2 dagar)."
 
🤣🤣🤣 Hittade detta i mailen

"Hälsningar! Jag måste dela dåliga nyheter med dig.

För ungefär några månader sedan har jag fått åtkomst till dina enheter som du använder för att surfa på internet.

Efter det har jag börjat spåra dina internetaktiviteter. Här är händelseförloppet: Någon gång sedan jag har köpt åtkomst till e -postkonton från hackare (nuförtiden är det ganska enkelt att köpa sådant online).

Uppenbarligen har jag lätt lyckats logga in på ditt e -postkonto Om du tvivlar kan jag göra några klick med musen och alla dina videor kommer att delas med dina vänner, kollegor och släktingar.

Jag har inte heller något problem att göra dem tillgängliga för allmänheten.

Jag antar att du verkligen inte vill att det ska hända, med tanke på specificiteten hos de videor du gillar att titta på, (du vet helt vad jag menar) det kommer att orsaka en riktig katastrof för dig.

Låt oss lösa det så här: Du överför $ 1650 USD till mig (i bitcoin -ekvivalent enligt växelkursen vid tidpunkten för överföringen av pengar), och när överföringen är mottagen kommer jag att ta bort alla dessa smutsiga saker direkt.

Efter det kommer vi att glömma varandra. Jag lovar också att inaktivera och ta bort all skadlig programvara från dina enheter.

Lita på mig, jag håller mitt ord. Detta är en rättvis affär och priset är ganska lågt, med tanke på att jag har kollat in din profil och trafik ett tag nu. Om, om du inte vet hur du köper och överför bitcoins - kan du använda vilken modern sökmotor som helst.

Här är min bitcoin plånbok: 1P9JechND5yGa9HhKh6hH2R2u2nwRYryMx

Du har mindre än 48 timmar från det att du öppnade det här e -postmeddelandet (exakt 2 dagar)."

Såna "hot" kommer tiotals i veckan. Men det känns som att 99 av 100 hamnar i skräpkorgen direkt. Det är lite märkligt att mallen varit helt oförändrad i över 3 år dock.
 
🤣🤣🤣 Hittade detta i mailen

"Hälsningar! Jag måste dela dåliga nyheter med dig.

För ungefär några månader sedan har jag fått åtkomst till dina enheter som du använder för att surfa på internet.

Efter det har jag börjat spåra dina internetaktiviteter. Här är händelseförloppet: Någon gång sedan jag har köpt åtkomst till e -postkonton från hackare (nuförtiden är det ganska enkelt att köpa sådant online).

Uppenbarligen har jag lätt lyckats logga in på ditt e -postkonto Om du tvivlar kan jag göra några klick med musen och alla dina videor kommer att delas med dina vänner, kollegor och släktingar.

Jag har inte heller något problem att göra dem tillgängliga för allmänheten.

Jag antar att du verkligen inte vill att det ska hända, med tanke på specificiteten hos de videor du gillar att titta på, (du vet helt vad jag menar) det kommer att orsaka en riktig katastrof för dig.

Låt oss lösa det så här: Du överför $ 1650 USD till mig (i bitcoin -ekvivalent enligt växelkursen vid tidpunkten för överföringen av pengar), och när överföringen är mottagen kommer jag att ta bort alla dessa smutsiga saker direkt.

Efter det kommer vi att glömma varandra. Jag lovar också att inaktivera och ta bort all skadlig programvara från dina enheter.

Lita på mig, jag håller mitt ord. Detta är en rättvis affär och priset är ganska lågt, med tanke på att jag har kollat in din profil och trafik ett tag nu. Om, om du inte vet hur du köper och överför bitcoins - kan du använda vilken modern sökmotor som helst.

Här är min bitcoin plånbok: 1P9JechND5yGa9HhKh6hH2R2u2nwRYryMx

Du har mindre än 48 timmar från det att du öppnade det här e -postmeddelandet (exakt 2 dagar)."
Åh tanten, tänk på specificiteten! 😱
 
Socialrealism ….

74529CB0-3D65-41B9-ACEB-F1D5CEED80F8.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 070
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp